Sevgiliye İltifat Sözleri,Sevgiliye İltifat Mesajları

                  Sevgiliye İltifat Sözleri

Sevgiliye İltifat Sözleri

Kalbimin çalar saati gibisin sevgilim. Ne zaman sevmek vaktim gelse sen düşersin gönlüme.

Sevgilim bugün süper güzel oldun, saçlara bak dağınık ama ayrı bir havası var.

Saçlarının 1 teli olmak isterdim hep yanında kalmak için.

Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.

Gözlerindeki hayat ışığı dünyamı aydınlatıyor, yaşadığım hayat seni kıskanıyor bebeğim

Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi ?

Sen benim, gözyaşlarım. Sen benim, damarlarımdaki kanım. Sen benim, gökyüzümsün

Sokakta bir kız gördüm takıldı gözlerim gözlerine, Aşığım zannetti beni kendine, Halbuki ne bilsin, Benziyordu GÖZLERI GÖZLERINE.

Yürüdüğün Yol Olmak isterim Hiç Aksamadan Seni Yürütmek için Bu hayatta.

Whatsapp Button works on Mobile Device only