Kocama Babalar Günü Mesajları, Eşime Babalar Günü Mesajları

Kocama Babalar Günü Mesajları, Eşime Babalar Günü Mesajları


Kocama Babalar Günü Mesajları, Eşime Babalar Günü Mesajları


Babalığı en yakıştırdığm, merhametine hayran olduğum, Sevginle her zaman gurur duyacağım.Babalar günün kutlu olsun


Üzerime sabır tohumları ekip sevgiyle suladığın eşinin bilmeni istediği bir şey var; Seni çok seviyorum. Babalar Günün Kutlu Olsun.


Çocuklarının hem babası hem oyun arkadaşı,baba gibi baba, aslan gibi babasın.günün kutlu olsun


Allah evlatlarının güzel günlerini sana göstersin aşkım.Senin merhametinle büyüyen evlatların merhametsiz bir an geçirmesin. Babalar günün kutlu olsun kral baba..


Dağların yüceliği gibi olan kalbinle sevdin kolladın bizi, Evlatların sonsuz sığınıyor bu sevgine. Ne mutlu sana. Babalar günün kutlu olsun hem eş hem baba..


Bugün başardığım ve elde edebildiğim her şeyde senin payın var. Babalar günün kutlu olsun.


seni gördüğün an sevdim,sevdiğim an ne güzel bir baba olur dedim:) hiç yanılmamışım.babalar günün kutlu olsun aşkımm.


Anıların, umutların ve hayallerin hep huzur dolu olsun babalar günün kutlu olsun her şeyim.


İyi ki varsın, iyi ki doğmuşsun ve milyonlarca insandan beni seçmişsin. Canım, sevgilim, hayat arkadaşım. Babalar günün kutlu olsun.


Çocuklarımın babası hayatımın aşkı. Babalar Günün Kutlu Olsun…


Bu zorlu ve çetin hayatta, huzurlu bir nefes aldığım tek yer senin yanındır. Babalar günün kutlu olsun biriciğim…


Sevgisiyle yuvamızı sarıp sarmalayan biricik eşim, Çocuklarımızın kahramanı, babalar günün kutlu olsun. Seni Çok Seviyorum..!


Bu dünyada acıya, kedere, yokluğa hatta ölüme bile alışabiliriz. Ama sensizliğe ve sensiz kalmaya asla alışamayız. Ben ve yavruların seni çok ama çok seviyoruz. Babalar günün kutlu olsun birtanem…


Çocuklarımın babası Hayatımın Aşkı... Babalar Günün Kutlu Olsun...


Sen evimizin neşesi Hayat güneşimiz... Babalar Günün Kutlu Olsun..!


İyi ki varsın, iyi ki doğmuşsun ve milyonlarca insandan beni seçmişsin. Canım, sevgilim, hayat arkadaşım. Babalar günün kutlu olsun..!


Hayat arkadaşım, can yoldaşım, gönüldaşım seni çok ama çok seviyorum babalar günün kutlu olsun..


Ömrümün sonuna kadar yanı başından ayrılmayacağıma söz veriyorum. Babalar gününü evlatlarınla beraber kutlarız...

Whatsapp Button works on Mobile Device only