Hayırlı Evlat İçin Okunacak Dualar

Hayırlı Evlat İçin Okunacak Dualar


Sitemizde siz değerli okurlarımız için Hayırlı Evlat İçin Okunacak Duaları sizlerle paylaşacağız. Faydalı olmak ümidiyle. Saygılar.



Hz. Adem(a.s.)'ın duası:Ya Rab! Eğer bize kusursuz ve düzgün bir çocuk ihsan eylersen, sana şükredenlerden olacağız.



Hz. Zekeriya(a.s.) tarafından neslin hayırlı olması için dua:Ya Rab! Beni evlatsız bırakma. Gerçi sen evlat vermesen de varislerin en hayırlısısın.




Hz. İbrahim(a.s.)'ın hayırlı bir zürriyet için ettiği dua:Ey Rabbim! Beni ve zürriyetimi sana karşı namazı devamlı kılanlardan eyle. Ey Rabbim! Duamı kabul eyle.



Ey Rabbimiz! Bizi (ikimizi) sana teslim olmuş olanlardan kıl. Soyumuzdan senin için sana boyun eğen bir ümmet oluştur. Bize ibadet etmenin usullerini göster ve tövbelerimizi kabul eyle. Çünkü sen tövbeleri kabul ederek çokça merhamette bulunansın.



Ey Rabbimiz! Bizlere eşlerimiz ev nesillerimizden gözümüzün nuru olacak iyi insanlar lütfet. Bizleri fenalıklardan uzak duranlara karşı rehber yap. Amin.



"Rabbimiz, bizim soyumuzdan, neslimizden göz aydınlığı olacak zürriyetler nasip eyle ve bizleri takva sahibi kimselere önder kıl..."(Furkan Suresi: 74. Ayet)



"Doğrusu ben arkamdan yerime geçecek akrabamdan ötürü endişeliyim. Eşim de kısır! Bana lütf-u kereminden öyle bir vâris nasib et ki; bana da, Yâkub hanedanına da vâris olsun. Onu, razı olacağın bir insan eyle ya Rabbi!" (Meryem Suresi: 5 ve 6. Ayetler)



“Ey Rabbim! Bana salihlerden olacak bir çocuk bağışla.” Saffat suresi: 100. Ayet.

Whatsapp Button works on Mobile Device only