Turgut Uyar Sözleri

Turgut Uyar Sözleri





Eylül toparlandı gitti işte ekim falan da gider bu gidişle.

Tahammül gerek,Özlem iyice arsızlaştı

Cümbür cemaat aşka abanıyoruz.

Ne o beni kandırmıştı. Ne ben onu baştan çıkarmıştım. İkimizde bildiklerimizin ötesine, bulduklarımızın üstüne çıkmak istemiştik. Bir noksanlığı var sanıyorduk bütün olanların belki. Ama aslında bütünlüklerimize bahaneydik.

Yüz dilde seni seviyorum desen ne fayda. Bir dilde adam gibi sevmedikten sonra.


Bozuk bir saattir yüreğim, hep sende durur..

Ben aslında her şeyi sonradan öğrendim.. Herkes herkesi sonradan öğrenirmiş; bunu da sonradan öğrendim.

Bütün mümkünlerin kıyısındayım


Tel cambazı istiyordu ki dünya istediği gibi olsun. Bile bile aldanmaya vardırıyordu işi. Ama olmuyordu kendisi vardı.

Her şeyden biraz kalır diyor birileri , çoğulluk haklılıktır. Kavanozda biraz kahve, kutuda biraz ekmek, insanda biraz acı.

İnsan en çok sabahları arar sevdiği kadını.

Whatsapp Button works on Mobile Device only