Anneye Doğum Günü Mesajları, Anneye Doğum Günü Sözleri

Anneye Doğum Günü Mesajları, Anneye Doğum Günü Sözleri


Sitemizde; Dünyada bizi çeşitli zorluklara katlanarak, bizi bugünlere getiren değerli annelerimizi mutlu etmek amacıyla sizlere annelerimize söyleyebileceğimiz en güzel ve özel cümleleri bulacaksınız. Faydalı olmak ümidiyle..




Sen evimizin kraliçesi, başımızın tacısın. En aziz varlığımız. Doğum günün kutlu olsun canım annem.



Senin gibi bir anneye sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Hayatın tüm kötülüklerinin senden uzak olmasını dilerim. İyi ki varsın canım annem! Hep birlikte nice senelere… Doğum günün kutlu olsun!



Anneciğim, bir günümde değil her günümdesin. Annem olman dünyadaki en büyük şansım, iyi ki varsın. Seni çok seviyorum canım annem. Anneler günün kutlu Olsun..!



Bu dünyadaki en güvenli sığınağım senin kucağın. Benim annem olman bu dünyadaki en büyük şansım. Seni seviyorum annem.



Kelimelerle anlatılamayan fedakârlık ve karşılıksız sevgiyi, tarif et desen bana herhalde sadece “anne” derdim. Canım annem iyi ki doğdun, seni çok seviyorum. Anneler Günün Kutlu Olsun..!



Karşılıksız tek sevgi ananın çocuğuna duyduğu sevgidir. Ben kendi çocuklarımda senin sevgini buldum. Ve seni ne çok sevdiğimi bir daha anladım. İyi ki seninle varım annem. Ellerinden öperim. Anneler Günün Kutlu Olsun Güzel Annem..!

Whatsapp Button works on Mobile Device only