Tezer Özlü Sözleri

                                   Tezer Özlü Sözleri





Herkes herkessiz yaşar, kimse kendini oksijen sanmasın..

Ben belli bir ülkesi olmayan insanlardanım.


Burası bizim değil, bizi öldürmek isteyenlerin ülkesi.


En çok ve en uzun sana inandım

Nihayet yağmur başIadı. Bu sabah artık, yağmuru neden bu kadar çok sevdiğimi anIadım. AğIayan bir yüreğe benzediği için.

Her şey geçiyor, hiçbir şey geçmese de.

Söyleyecek çok şeyim olduğunda genelde susarım.


Hayat bağıra bağıra, susmayı öğretir insana.

Aşk acısı çekmedim hiç, çünkü dünyanın verdiği acı her zaman güçIüydü.

Birdenbire çok yoruIduğumu, taşıyamayacağım kadar yaşantı üstIendiğimi öIürcesine aIgıIadım. Kitapsız, sanatçısız, tartışmasız bir yaşamın özIemi sardı benIiğimi.

Whatsapp Button works on Mobile Device only