Sıradışı Sözler,Sıradışı Mesajlar

            Sıradışı Sözler,Sıradışı Mesajlar



Dertlerinizi başkalarına anlatmayın çoğunun umrunda olmaz,bir kısmı ise memnun olur.


Yüzüme karşı gülümse... Arkamdan aptal bana aşık diye küçümse !!!!!
Sözler bazen bir hazine bazen dermansız bi dert tipi.


Bahaneleri bir kenara bırak, gideceği yeri bilene, dünya kenara çekilip yol verirmiş Üstün Dökmen


Bazen bir bakış,binlerce kelimeden daha çok şey anlatır.


Edepli edebinden susar, edepsiz ben susturdum sanar.


Bilir misin ki, sen bir şeyi çok istediğinde, bunu sana vermek isteyen Allah, o istemeyi de sana verendir.


Gidişinin ardından öyle bir yağmur yağdı ki gökyüzü bana mı ağladı sana mı tükürdü anlamadım.


Erkek hissettiği, kadın göründüğü yaştadır.

Kadına inanan, kendini aldatır. İnanmayan da kadını aldatır.

Zengin dullar bir gözleriyle ağlarlar, öbürünü kırparlar.

Gökyüzü gibi bir şey bu çocukluk hiçbir yere gitmiyor. " / Edip Cansever /

İçine düşersen düşlerin, düşüşe geçer gülüşlerin.

Normal şartlarda iyi biriyimdir ama şartlar hiç normal olmadı.

Sayısalım iyi diyor daha karakterini yerden toplayamıyor!

Sigara zammına sigara yakıp üzülen milletiz.

Herseyi çabuk yasamamali insan tadini cikarmali ama bunu sevdigiyle yapmali ..!

Whatsapp Button works on Mobile Device only