Neşelendiren Sözler ,Neşelendiren Mesajlar

Neşelendiren Sözler ,Neşelendiren Mesajlar



Kanlı ay tutulması ne la. Galakside mevzu mu çıkmış.


Çırak aranıyor” yazan berbere girip; “sizin çırak nasıl biriydi? Tarif edin ben de arayayım” dedim. Fön makinasıyla kovaladı.



Çekik gözlü birinin Japon mu, Çinli mi olduğunu öğrenmek için elinden tutun. Yapışırsa Japon’dur, kolu elinizde kalırsa Çinli.


Boşa heyecan yaptım. Yerlere çöp atmayın yazısını okuduktan sonra çöplerini havaya atmaya başlayan arkadaşı kutluyorum.


Keşke bildiğimi okumak yerine bilmediğimi okusam


Koltuk altı spreyi aldım evdeki bütün koltukların altına sıktım oh mis gibi.


Küçükken ailemi vejeteryan sanıyordum meğerse fakirmişiz:)


Az önce kafede garson 8 TL farkla kahvenize ekstra süt ister misiniz dedi.

Masaya inek getirecek sandım.


Yaşamayı beceremedikten sonra ha kelebek olmuşsun ha karga:)


Alo Emin’le görüşecektim yanlış numara – Emin misin?- Evet – Hani yanlış numaraydı


. Misafirin çocuğu “abla bilgisayar çalışıyor mu” dedi. Yok, “ev hanımı” dedim. O günden beri çocuktan haber alınamıyor.


Erkekler sadece seks düşünürmüş, yok daha memeler.



Cinlerde kendi arasında size beş harfiler dese hoşunuza gider mi?



Sinirlenince telefonun kabini çıkarıp kabı duvara vuruyorum fakiriz de salak değiliz.



Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır dediler, döndüm baktım kimse yok.

Whatsapp Button works on Mobile Device only