Hazır Mesajlar

                    Hazır Mesajlar






Uçurumdan Düşerken tutunacak tek dalım olsan inan ölmekten değil seni kırmaktan korkarım bebeğim.


Benim bir mesajlik ömrüm olsaydi, bana sadece bir mesaj gönderecek olsaydin ve benim o mesaji okuduktan sonra ölecegimi bilseydin,bana tek bi mesaj ile ne yazardin


Seni düşünür, seni özlerim, sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kır şeytanın bacağını bir kez beni hatırla , bir sonbahar serinliğinde.


Gülüşünde bir mana var saklayamazsın. Kime niyet kime felaket bu aşk. Anlayamazsın. Acı çekmekten ödü kopuyor herkesin. Oysa biraz da acıdır aşkın mayası.


Ve gece sen mi geldin? Yine ellerin kan içinde yine gözlerinden yüzyılların nefreti yine asi yine cesur bir o kadarda kahpesin.


Berrak bir gönülden Kirli su akmaz Güzel bir ruhtan Kötü söz çıkmaz... Şems -i Tebrizi


İnsanlar gelmeleriyle yalnızlıklarını dağıtanları severler, gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar.


"Gittin, Şimdi bir mevsim değil, koca bir hayat girdi aramıza. Biliyorum ne sen dönebirsin artık, ne de ben Kapıyı açabilirim sana..


Sahi neydi o kural! Sevince mi kaybediyorduk? Kaybedince mi seviyorduk…


Dünyanın azabı içinde kaldık, sevenler unutmuş sevmiyor artık, gönüller dolusu aşklara yazık, bahtına gücenmiş kul feryadı bu.


İnsanlar tercihleriyle yaşarlar bu hayatta... Ya tozu dumana katarsın ya da tozu dumanı yutarsın... Seçim senin... Hayal ettiğin hayatı yaşayamıyorsan, yaşadığın hayat sana ait değildir.


.. Gözünü hayal ettiğin hayata dik ve yürü! Gölgen peşinden isterse gelmesin... SEN SANA YETERSİN.!!!


İnsan annesi ölünce anlar içindeki çocuğun hiç ölmeyeceğini. aklına geldikçe kahrolur, bunu anlamakta neden bu kadar geciktiğini. Attila İlhan


Ben seni düşünüyorum seni. Hani tıpkı o ilk günlerdeki gibi. Kalbim diyorum kalbim. Daha dün tezgâhtan çıkmış bir su sayacı gibi. Aşkı anılar besliyor düşler kadar. Bu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktır. Sevgi eskidikçe sevgi.


Bir sen varsın ömrümde ,Gerisi Vesaire


AşKın Bütün iklimlerinde Sevdim Seni, Gün Oldu Yaşanmamış Hüzünler ısmarladım Gözlerime, Gelinmez Yollardan Geldim,

Sensizlikten ötesi nedir ki zaten bana Ben bir kere sevdim bunu anlasana Başkasına nasıl veririm kalbimi bir daha. Onun sadece sende olduğunu anlasana Beni sevecek bir başkası olamaz hayatımda Sensizlik çok acı veriyor inan ki bana. Bir kez daha benim yanımda olsana.


Whatsapp Button works on Mobile Device only