Gözyaşı ile ilgili sözler,Gözyaşı Sözleri

    Gözyaşı ile ilgili sözler,Gözyaşı Sözleri




Tanımadığın, Birine ağlamak Kendi hikayesini Hatırlamak tır...



Ey Bir Kirpiğini ;; Bir Kitaba Sığdıramadığım Şimdi Kimin Cümlesinde ;; Ziyãn Olur GÖZLERİN".


Yıllar sonra rastladım çocukluk sevgilime o aşura bakışlar içimi deldi yine.. o bakış ki götürür beni yıllarca geri hatıramda canlandı ilk aşkımın günleri


Yüz dilde '' seni seviyorum'' yazsan En güzel şiirleri okusan ,sözleri söylesen Bir ''merhaba'' deyip Sevdiğin insanı aramadıkça ;inandırıcı olamaz,ikna edemezsin..


Bİ Olmuşa Bi Ölmüşe Bir de senle bana çare yok artık.


hayallerimle oynayanların Bir cehennemi olacak elbet..


BeNiM sadece SaNa ihtiyacım var Sesine Gözlerine O GÜZEL Sözlerine Kimi Güzelim der Kimi Özelim der SEVGİ ne Güzellik İster Ne de Özellik SEVGİ ""YÜREK". ister


Biliyorum, unutamayacaksın! Ağır ağır geçecek mevsimler, Bir bir ağıracak saçının telleri Solacak albümde eski resimler Beni hatırladıkça için ürperecek Boşanan gözyaşlarını tutamayacaksın. Boşuna zorlama kendini, sevdiğim Biliyorum, unutamayacaksın.


Her Gece Gizli Aleni Dualarımda dilemiştim SeNi Gelişinle BeNi mutlu edenim AŞK sarhoşu edenim Dilerim Dilek Dualarımız Gerçek OLSUN


Söyle Gece SeN neden bu kadar Karanlıksın? Ben karanlıktan hep korkarım..!! SeN diyorum gelsen de BeN SEN SeN BeN Olsak Geçecek bu korkularım ÖZLEDİM


Gecesi Geceme Gündüzü Gündüzüme Yüreği Yüreğime Denk gelen Yarim Yorgunum Uykusuzum SeNsiz buralar da Çok HUZURSUZum Bir SeNi Bir de Seni Çok seviyorum


SENİNDE, Gece olunca Kalbinde, Ağrı oluyor mu.


Gerçek aşk nedir dedi birisİ Kafam karıştı Gerçeğini soruyorsa insan Bunun sahtesi de var demek kİ..

Whatsapp Button works on Mobile Device only