Elveda Mesajları

                   Elveda Mesajları



Sessizce çekip gidiyorum şimdi, sessiz ve kimliksiz, belki yine gelirim, sesime ses veren olursa bir gün… Elveda…




Muhâbbet etmeyi çok sevdiğin biriyle, artık iki kelime bile etmemek de gurbettir !…



Çok geç" diye bir sözcük var, Ve dilerim hiç biriniz neler ifade ettiğini anlayabilecek tecrübeyi asla yaşamazsınız.!



Yitirdim cebimdeki bütün adresleri Yağmurlar, yağmurlar ortasında kaldım Aklımı boğacak o selleri ßen kendi damarlarımda yarattım..



Ne zaman akşam yemeğine geç kalsa, Onun ya beni aldattığını ya da sokakta ölü olarak yattığını düşünür, hep kincisi için dua ederim... Judith Viorst



Beni benden alan,beni yalnız çalan... O sahte sözlere,yalancı gözlere,kapandığım dizlere... Elveda,elveda,hayata sizlere....



Batık bir gemiymiş aşk limanında. Kader bu deyip de avutma beni ayrılık kapımızı çaldı sonunda senden son dileğim unutma beni. Elveda sana



Ayrılığı kalbine yalnızlığı kendime, anılarımızı dibi olmayan denizlere bırakıyorum elveda



Ne hoşçakal nede mutlu kal işte aynen benim gibi çaresiz ve yalnız kal.



Herkesin kalbini vakti zamanında bir başkası kırmış o kırık kalpler de hep yamuk kaynadığından mı nedir sonrasındaki tüm sevmeler pek dikiş tutmuyor O yüzden kırmak lazım o kalpleri ki ,eğri olan yerleri doğru kaynasın



" Yakını mı iyi göremiyorsun, uzağı mı? " diye sordu doktor. " Ben bana neyin uzak, neyin yakın olduğunu göremiyorum! " dedim.



Vazgeçmişsem kal demem Hatta hoşcakal derim Çünkü zaten dünden razıyım



…” ”Gidiyorum avuçlarımda cam parçalarıyla, kanla siyah duvarlara hayallerimi yazmaya… Elveda…”

Whatsapp Button works on Mobile Device only