cool sözler

                          cool sözler



Kendin ol çünkü hayat başkası olmak için çok kısa.


Bilgisayarımda hiç dinlemediğim şarkı gibisin, silmeye de kıyamıyorum


Gözün arkada kalmasın, ben de senden vazgeçtim


Beni bos bir kutu farzet,icimi ise sevginle donat.


Çok dengesizsin dedi,sol tarafıma çok yüklendin ondandır dedim.



Umudun bir rengi olsa mavi olurdu deniz gibi gökyüzü gibi sonsuz


Biraz daha sabır,geçeçek geçmez dediğimiz ne varsa.


Geceler çok karanlık Gel düşümde ki sevgilim. "


Gitmem diyenlerden öğrendik, yalnız kalmayı


Dünüm, bugünüm ve yarınımsın


Ne Koparmaya Kıydılar , Ne Sevmeyi Bildiler



Gülmek için Mutlu Olmayı Bekleme, Belki Mutluluk Gülüşünde Saklıdır, sakın Ağlayayım Deme Bil ki Biryerlerde Senin Bir Tek Gülüşün için Yaşayan Vardır.


Hiçbir şey karar verme yeteneğine sahip olmak kadar zor ve onun kadar kıymetli değildir.''



En kötüsü, sevdiqin birini Kaybetmekten Ziyade onu Neden Kaybettiğini Anlayamamaktır...


Ve sen kuş olur gidersin.

Whatsapp Button works on Mobile Device only