Artist Sözler,Artist Sözleri

           Artist Sözler,Artist Sözleri




Gidiyor musun? Git!Soytarısı terk etti diye Kralın sarayı yıkılmaz


Öyle kolay değil pişman olunca "Dön!" demek. Biraz da sen kaybol hayatın labirentlerinde.


Farklı Olmak İçin Servete Gerek Yok “Adam” Ol Her Daim Fark Yaratırsın.




Gülümsedi ve dedi ki ; 'Kanatların nerede peki ?' Elini tutup omzuma koydum ve 'Burada' dedim. 'Kırılmışlar' dedi." Halil Cibran



Gidişlerin İzi Kalır Seven Yüreklerde.. Gidenler Gelmeyi Unutur. Kalanlar İse Gülmeyi. Öyle İşte..!




Hikayenin Sonunda hepimiz òlüyoruz Bitmeden biraz eglenin .


Hayat kısa... Yüzünü güldürmeyi başaran hiçbir şeye sırtını dönme..!




Senin içinde uçuşan kuşların kanatlarını kırmışlar. üzülmez mi insan, üzüldüm. oysa... Benim içimde , kırılan kanatlardan uçacak bir yer kalmadı artık..


Gerçek şu ki; hainlik yaparak gittikleri bu gönülden,helallik istemek için geri dönecekler!




Dağın uykusuna, kuşun gözüne, Sabahın sesine, taşıdım seni. Kerem’in yaralı, ince dizine, Irmağın yasına taşıdım seni. Canın içinden, canımı duyan, Canımın içine taşıdım seni.(Ülkü Tamer)


Mutlu insanlar tanıdım; bunlar sadece ne iseler, o oldukları için mutluydular.”Goethe


En iyi insanlar,Hiç tanışmadıklarındır.

Whatsapp Button works on Mobile Device only