Teşekkür Mesajları, Teşekkür Sözleri

Teşekkür Mesajları 






Herkes birbiri ile dost olabilir ama, herkes birbiri ile candan arkadaş olamaz, sen benim can arkadaşımsın teşekkür ederim..


Beni yalnız bırakmayan ve şuan gerek yanımda gerek ise mesaj atarak doğum günümde manevi yönden yanımda olan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.



Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın. Teşekkürler sevgilim iyi ki varsın.



Sensiz yaşamıyordum sanki hayatta, seninle hayata döndüm seninle bir hayat buldum teşekkür ederim canım sevgilim.

Sensiz yaşamıyordum sanki hayatta, seninle hayata döndüm seninle bir hayat buldum teşekkür ederim canım sevdiğim.



Sen güllere özenme, güller sana özensin. Üzme tatlı canını sen güllerden güzelsin. Her şey için teşekkürler biricik aşkım.



Her zaman iyi günümde, kötü günüm de yanımda olan sevdiklerime bu güzel günümde binlerce kez teşekkür ediyorum iyi ki varsınız iyi ki varım.



Teşekkür ederim böyle baktığın için, teşekkürler aklımda kaldığın için. Karanlıktan korkmuyorum eskisi gibi, senin yanın en aydınlık beyaz benim için.



Teşekkür ediyorum sana sevgilim, beni hayata döndürdüğün için, soğuk bedenime sıcak gülüşlerini aşıladığın için, seviyorum seni seviyorum seninle olan günleri.



Arkadaş olmak bir sorumluluk ister, basın sıkışınca değil her zaman benim yanımda olduğun için sana teşekkür ederim arkadaşım.



Tek dileğim olurken dahi gözlerine bakabilmektir, sensizlik cehennem olacağı için son kez cenneti görmek isterim gözlerinde birtanem cennetim sensin benim her şeyim, teşekkür ederim cenneti yaşattığın için aşkım.

Whatsapp Button works on Mobile Device only