Soğuk Espriler, Komik Soğuk Espriler

Abi sizin araba ne malı? -Alman malı! Bizimki de klimalı!


Doğumdan sonra çok kilo aldım. Doğduğumda 2 kiloydum, şimdi 62.


Benim neden kardeşim yok baba? + Seni görünce ikincisine cesaret edemedik.


Cerenin sana selamı var. -Hangi cerenin -Tencerenin..


Cem'in sana selamı var. -Hangi cem'in? -Sivilcemin


Tamam itiraf ediyorum eskiden biraz olsun şımarıklığım ve kendini beğenmişliğim vardı ama artık onları yendim şimdi tamamen KUSURSUZUM
Şu çakmağı getirsene gaz kaçağı nereden geliyor bir bakayım.


İnsanların seni ezmesine izin verme; Ehliyet al, sen onları ez...


Acele işe, çünkü bende işiycem..!


Suyun 7 TL olduğu restorantlar varmış. Boğazıma birşey takılsa bi köşeye çekilirim sessizce ölmeyi beklerim lan..






Whatsapp Button works on Mobile Device only