sevgiliye sözler 2018,sevgiliye mesajlar 2018

         Sevgiliye sözler 2018,sevgiliye mesajlar 2018

sevgiliye sözler 2018,sevgiliye mesajlar 2018

Sarılsak,Boynundan öpsem, Gülüşünü izlesem, Saçlarını koklasam, E birde karşılıklı çay içsek...
Dünya bir yana Sen bir yana

Seni çok seviyorum sevgilim ve nolursa olsun bu gerçek değişmeyecek çünkü ben seni aklımla değil kalbimle sevdim akıl unutur ama kalp asla

Aşk da sen; hasret de sen. Ben de sen! Ben, istemem öyle iki günlük sevgili. Yüreğin varsa, bir ömür sev beni.

Sana aşkı anlatamam, gelirsen yaşatırım..

Sensiz bir gün, bir ömür gibidir… TEK GERÇEĞİMM.

Benim sevgi limanımın Kaptan-ı seni seviyorum

Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen, sende uzayı gören insanlardan biri olurdun...

Beni yarım bırakma, başkasına can olur. Beni yarına da bırakma, can bu belli mi olur... Serkan Özel / Kapalı Gişe Yalnızlık

Sen çöllerde serap gibisin, engin denizlerde yakamoz, ormanın derinliğinde huzur gibisin, ışığımsın, güneşimsin..!

Dudağın dudağıma değmeden, kimse benden susmamı beklemesin... - Emre Karataş

"Her sabah kalktığım zaman kendi kendime şöyle söz veririm: Dünya üzerinde vicdanımdan başka kimseden korkmayacağım." Mahatma Gandhi


Sen hep gülüyor sanıyorsun ama! İnan her gün içim ağlıyor yokluğunda.

Whatsapp Button works on Mobile Device only