öfke sözleri,öfkeli sözler resimli

öfke sözleri,öfkeli sözler resimli







SöyIemek isteyipte söyIeyemediğim çok şeyIer var, kiminin yüzüne kiminin geImişine geçmişine!


Güvendiğim dağlara kar yağdırırsan, - Zirveden başlar sana kadar kayarım..


sen sen ol mutlu iken söz,üzgün iken cevap,öfkeli iken de karar verme.




Öfkenin ateşi, önce sahibini yakar, sonra kıvılcımı düşmanına ya varır, ya varmaz.


Bazen dostlarımı çok özlüyorum.. Sonra sırtımdaki izler geliyor aklıma.. Vazgeçiyorum....


Öfke bir rüzgar gibidir Bir Süre Sonra Diner Ama Bir çok Dalı Kırdıktan SONRA.





Şerefi Bozulmuş İnsanların Bayat Duygularına Kandığımız İçin Aşktan Zehirlendik Hepimiz . .



Bir aralık sızıverdin, işte ömrümüzün en gevrek zamanı... çıt diyor kırılıyoruz, öfke kadar saydamız o zamanlar ve kırılgan bıçak kadar!



3 şey vardır insanoğlunun ayarını bozan; Kibir,Art Niyet ve Öfke.


Öfke şeytandandır, şeytan da ateşten yaratılmıştır, ateş ise su ile söndürülmektedir; öyleyse biriniz öfkelenince hemen kalkıp abdest alsın.(Hadis-i Şerif)

Şükürlerim var benim Kimilerini bulduğuma kimilerinden kurtulduğuma..





Ben Ne BesteLer Yırttım Attım Çöpe , Sırf GençLer İntihar Etmesin Diye..! -Yıldız Tilbe..

Bu dünyada insanı iki şey yıkar yeğen!Dostundan gelen ihanet..Düşmanından gelen merhamet.



Tam Unutmuştum Seni Ordan Bi Ses Geldi Tost ' Kaşarlımı Olacaktı Abi '. !





Hayatın adil olduğu söylenemez Azizim, yere düşünce kırılır her şey, Ben kırılınca yere düştüm ..



Bugün Hoşuna Gider , Yarına Kalmaz Zoruna Gider. Biz Demiştik Zaten Kardeş Kalbi Atana Gider.!





Siz kumarda kazanan aşkta kaybeder yalanına inanın! Unutmayın ki; Kumarda kazananlar aşkı satın aIıyorlar.

Whatsapp Button works on Mobile Device only