Lösemi Hastalarına Destek Mesajları

Canımız kadar değer verdiğimiz ve tüm gücümüzle desteklediğimiz Lösemi Hastası Kardeşlerimize bir nebze olsun moral vermek ve zorlu hayatlarında yanlarında olduğumuzu hissettirmeye çalışmak maksadıyla en güzel sözleri sizlerle paylaşmayı bir borç bildik. İnşallah en azından güzel bir sözümüzle de olsa faydalı olabiliriz.

Dağlar senin kadar cesur ve senin kadar dayanıklı olamaz. Gönülden inanıyorum en kısa zamanda rahatsızlığını yeneceğine, o eski güçlü ve sevecen dostumun yeniden aramıza katılacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum. Acil şifalar diliyorum.

Bir çocuğun gözündeki masumiyetle, Bir annenin gözündeki şefkatle, Bir hastanın gözündeki umutla, Bir savaşçının gözündeki cesaretle bak hayata.. "O" sana küsmeden..! İyi geceler mutlu yarınlar.

Mutluluk her an vardır. Yeter ki en karanlık zamanlarda ışığı açmayı unutma can kardeşim. Şafak Çok yakın, Ben hep elini tutuyorum. Benim için, daha iyi bir dünya için sen hep yaşa Güzel ve Özel İnsan. Meleğim Benim.

Kalbimiz seninle, bir an önce gözlerindeki ışıltının tekrar güneşi kıskandıracak parlaklıkta olacağına inanıyoruz. Geçmiş olsun Canım Arkadaşım..!

Her şey üstüne gelip, seni dayanamayacağın bir noktaya getirdiğinde, sakın vazgeçme! çünkü orası kaderinin değişeceği yerdir.." Hz. Mevlana.

Bak güzel günler yola çıkmış geliyorlar,umudunu kesme..

Whatsapp Button works on Mobile Device only