KOCAMA SEVGİLİLER GÜNÜ MESAJLARI

KOCAMA SEVGİLİLER GÜNÜ MESAJLARI


Biliyorsun her gökkuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış. Eskiler böyle der. Gökkuşağını takip ettim geçenlerde sende bitti… En değerli hazinemsin benim, canımsın. Sevgililer günümüz kutlu olsun.



Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum. Sevgililer günün kutlu olsun.

Bu gözler seni gördü başkasını görmez artık, bu yürek senle güldü başkasıyla gülmez artık, bu gönül seni sevdi başkasını sevmez artık, bu ömür senle biter başkası olmaz artık. Canım Sevgililer günün kutlu olsun.

Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgi bulmaktır. Ben o sevgiyi sende buldum. Seni çok Seviyorum. Sevgililer Günümüz Kutlu Olsun Sevgilim.

Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen, bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir. Bugün olduğu gibi Hayatımın son sevgililer gününü de elini tutarak geçirmek nasip olsun bana. Sevgililer Günümüz Kutlu Olsun Sevgilim..!


Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle... Daha nice sevgililer gününü beraber geçirmek dileğiyle.

Yüreğim hafif ıslaktır benim kuytu köşelerde Ağlamaktan ve rengi hafif uçuktur kurusun diye kaç kez güneşe asmaktan. Sevgililer günün kutlu olsun aşkım.

Eş candır, canandır. Hayat arkadaşım, sevgili eşim sevgililer günümüz kutlu olsun.

Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde y?şamaya razıyım seninle… Daha nice sevgililer gününü beraber geçirmek dileğiyle.


Hayat bir sudur, önünde durulmaz. Mavi bir renktir arkası görülmez. Sevgili bir sırdır anahtarı verilmez. Sevgim sana ebedi asla kalpten silinmez. Sevgililer günün kutlu olsun.


Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin... Sevgililer günün kutlu olsun!


Dünyada birçok insan var kimi şu anda gülüyor kimi şu anda ağlıyor. Dünyanın bütün güzelliklerini hak eden biri varki oda şu anda mesajımı okuyor. Sevgililer günün kutlu olsun.


Bu şehir güzelse, senin yüzünden. Sen dünyada olmasan diyorum ben ne yapardım. Seni çok seviyorum aşkım sevgililer günün kutlu olsun.

Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de, sana hep hep yeniden başlamak isterim. Sevgililer günün kutlu olsun bir tanem.

Bazen sorarlar, “Hayatında biri v?r mı” diye. Hayatımda biri yok. Birinde hayatım var. Sevgililer günün kutlu olsun sevdiğim.


Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin... Sevgililer günün kutlu olsun!

Whatsapp Button works on Mobile Device only