Karıma Güzel Sözler

Karıma Güzel Sözler

karım için güzel sözler

Ben senden önce de nefes alıyordum. Ama ne bileyim bir yarımmış sanki, yetersizmiş

Seni tertemiz Helal Duygularımla Sevdim Seni Bitmeyen özgüvenimle Sevdim Sana ben Aşık Oldum


Ben seninle tanıştıktan sonra bambaşka biri oldum. Sanki daha iyi, daha çekilebilir bir insan oldum


Nefes gibisin almayınca öldürüyor, alıncada hayatı yaşatıyosun


Tüm mimikleriyle ezberlediğiniz bir insanın varlığı, ömrünüze bereketi getirir.


Aşk huzur sevgi Merhamet kokan sevgilim yanımda yamacımda güller var sen var iken.


Mutluluk sadece seninle yan yana bir hayat yaşamak. Gülmek ise bu hikayenin bir süsü sadece.


Zamanın dışında yaşayacak kadar, her şeyden uzaklaşacak kadar çok sevmeyi öğrenmeliyiz."


Beni mutlu edecek bir sürü sebebim var; ama favorim sensin


Hayallerimin en güzel yanı seninle birer birer anıya dönüşmesi.


Sensiz doğsa da güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsak da, şimdi yanında olamasam da, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni


Omuzun baş koyulacak en rahat yastık şu koskoca dünya üzerinde.

Whatsapp Button works on Mobile Device only