kahırlı sözler,kahırlı sözler resimli

                    kahırlı sözler, kahırlı sözler resimli


Zaman Bitmiş hayatımızda Sadece Yaşamaya Çalışıyorum renksiz Dünyamda Zaten renklerimi Aldın Götürdün benden Acı ile Bıraktım kalbimi Sadece Kalbimi Değil Acı iLe bıraktın bedenimi Karanlık Dünyamda.

Bu kış da bir şekilde geçer ama , Sende gördüğüm ayazı ben unutamam...

Bırakıp Gitsem de Zamanı Unutsam da Sevgini hatırlamak istemesem de güzel günleri terk etmiyor Sevdan beni Acı ile yanıyor içim bitmiyor Ateşin içimde yanıyorum Sessizce ve Sensizce.

Gururumu Bıraktım Artık Acı ile Kaynaştım Hayatımı Acı İle paylaşıyorum Sen ise gururumu Çiğniyorsun Büyük bir mutlulukla Helal Olsun Sana.




Sonbaharda dalından düşen yaprak gibiyim. Biliyorum seninde dalından düştüm. Artık ne ben sana gelebilirim ne de sen bana.


Duygular dalgalar gibidir gelmelerini engelleyemezsin ama hangisine kapılacağını sen şeçersin.


Sen ağaç baltaya ne demiş bilirmisin kardeş?Ben senin beni kestiğine değil,Sapının benden olduğuna üzülüyorum!


Sakın vazgeçme!Eğer sen vazgeçersen, hak etmeyen biri kazanacak


Dost unutulunca değil, ihanet kuruşunu ile vurulunca kahrından ölürmüş

Bir Allah’ın kulu da çıkıp demiyor ki çekme dünyanın kahrını bu kadar, ben varım senin yanında ömrümün sonuna kadar.


isyanım Acıya Değil isyanım Kalbime Değil isyanım Aşk Acısı çektiren Vefasıza lanet Olsun Sana!!






Eğer sevenler her zaman dert çekecek, gözyaşı dökecekse, sana söz Bitanem sen benim yanımda olduğun sürece dünyanın kahrını çekmeye razıyım.

Birisi sizi terkettiği zaman kahrolmayın. Çünkü zaman kahır zamanı değil, akıl zamanı.

Kahrından her gün günden güne eriyorum, sensizliğin acısını zehir diye içiyorum, yine de her sabah penceremden dışarıya bakıyorum belki çıkar gelirsin diye.

Whatsapp Button works on Mobile Device only