ihtiraslı aşk sözleri



Ayak ucumda başladı sevgi... ...Şimdi başımın tepesinde oluşan bir düşünce yığınıyla bulutlardan aşağı hızla düşüyorum, dua ediyorum paraşutum açılsın.

Seni seviyorum; elini kalbimin uzerinde hissettigim zaman, uzuntulerimi alıp onların yerine simdiye kadar kimsenin basaramadıgı o sıcaklıgı koymayı basardıgın icin.



Bak senli saatler yaklaşıyor.. Birazdan sen dolacak yine gözlerim. Özlemimi dile getirecek sözlerim. Tarifsiz hislere maruz kalacak bedenim. Ben seni dualarımda gizlerim.



İnan senin yanında sanki birbirimizden çok uzaktaymışız gibi geliyor bana.Yalnızlığımı seviyorum çünkü ancak o zaman seni yanımda hissediyorum


Alışırım seni yalnız düşlerde okşamaya; bunun verdiği mutlulukta az değil ki...


Kaybetmekten Korkma; Birşeyi Kazanman İçin Bazı Şeyleri Kaybetmelisin. Ve Unutma; Kaybettiğinde Değil, Vazgeçtiğinde Yenilirsin....."




Umut... Hiç bitmeyen bahar mevsimidir. İçinde kar da yağar fırtına da kopar. Ama çiçekler açmaya hep devam eder..!!..



Gözleriyle gözlerine göz koyanın, gözlerimle gözlerini oyarım. Gözlerini gözlerden sakın, gözlerin gözlerime lazım.


Kızsan da bağırsan da kalp sana aitken anahtarı sendeyken gidilmiyor be aşkım zaman ve hayat gün ve saatler senle geçerken o zaman seni bırakıp gidilmiyor senin ellerini başka bir ellerin tuttuğunu düşünülmüyor o zeytin gözlerine başkasının baktığı akla bile gelmiyor çünkü sen benim bende seninim SENİ SEVİYORUM AŞKIM



Bir erkekle mutlu olmak için onu çokça anlayıp az da olsa sevmek; bir kadınla mutlu olmak içinse onu çokça sevip, anlamaya hiç çalışmamak gerekir



Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatırlar bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler... Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.



İnsanlar hep birilerinin pesinden koşarlar, ama dönüp de kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar.

Biraz seni bilirler, biraz beni Ama ne bilirler, Bu delinin seni deli gibi sevdiğini.


Whatsapp Button works on Mobile Device only