hisli sözler

                          hisli sözler 
hisli sözler


Gözleriyle gözlerine göz koyanın, gözlerimle gözlerini oyarım. Gözlerini gözlerden sakın, gözlerin gözlerime lazım.

Seni seviyorum; elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı o sıcaklığı koymayı başardığın için.

Yeter ki Yetim Bir Çocuk Gibi Bırakma Yüreğimi, Zira Sensiz Bu Can, Bir Yüktür Yüreğime

Seni ve sensizliği düşündükçe, esen rüzgarların ardından yağan yağmurlar gibi sana ve sensizliğe ağlamak istiyorum.


Yastığımla uykumu baş başa bıraktım,sırf seninle yalnız kalabilmek için!Bu da yetmedi kendimi de bir kenara bıraktım şimdi burada yalnız sen varsın!!!


Sevmek ölmektir bence , ben de sevmiştim ölmeden önce

Bir gün hayatın bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sessiz sedasız gitmek istersen, yanıma gel ki sana sensiz yaşamanın, sensiz olmanın ölüm olduğunu göstereyim.


Ne Elimden Tuttular Ne Yüzüme Güldüler , Nede Bir Gün Olsun Ölümüne Sevdiler. Ben Sevdim Başkasına Verdiler. Bana Bu Dünyada Mutluluk Harammış meğer.



Düşünüyorum da düşüncelerin en güzeli beni düşünüp düşünmediğini düşünürken düşündüğünü düşünmem olsa gerek diye düşünüyorum


Dünyan öyle bir kararsın ki, seni aydınlatan tek ışık gözlerim olsun


Suçum sevmek ise, cezam idam olsun. Cezam idam ise sevgilim celladım olsun. Celladım sevgilim ise adı efsun olsun adı efsun ise canım feda olsun.

BİR DOST YÜZÜNE İHTİYAÇ DUYDUĞUNDA BASINI KALDIR VE GÖKYÜZÜNE BAK…GÜNDÜZLERİ BULUTLARIN GECELERİ YILDIZLARIN ARKASINDAN GÜLÜMSÜYOR OLACAĞIM…


Sen taş mısın demir misin sevda nedir bilmez misin Allah için bu garibe birazcık sevginden vermez misin.

Özlemek hasret ise ve ardı ölüm ise ben ömrümü sevdanın yoluna vermişim yağmur yüreklim. Seni Nasıl Sevdim Bilsen İnan Aşkımdan Erirdin Eğer Bilseydin Asla Bırakıp Gitmezdin.

Seni seviyorum diyen sözlere değil senin için ağlayan gözlere inan.

Whatsapp Button works on Mobile Device only