Eşe sevgililer günü mesajları

                    Eşe sevgililer günü mesajları  


Geceleri uyuyamıyorum. Uykumun bu rüyayı bölmesinden korkuyorum. düşlerimin sensiz kalacağından, kabusların çevrelediği hayatımın etmediğimiz bir usturayla geceyi doğramasından korkuyorum. Seni çok seviyorum. Sevgililer günün kutlu olsun.


Dünyada birçok insan var kimi şu anda gülüyor kimi şu anda ağlıyor. Dünyanın bütün güzelliklerini hak eden biri varki oda şu anda mesajımı okuyor. Sevgililer günün kutlu olsun.
Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki.
Aşkımın ortağı kalbimin sahibi, Ruhumun eşi olduğun için teşekkürler sana, Girip hayatıma bana dünyaları verdiğin için, Teşekkürler sana... Sevgililer günümüz kutlu olsun.


Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana r?kiptir. Daha nice sevgililer gününde beraber olmayı diliyorum.


Bu dünyada acıya, kedere, yokluğa hatta ölüme bile alışabilirim. Ama sensizliğe ve sensiz kalmaya asla alışamam. Sevgililer günün kutlu olsun Bitanem.


Sana layık bir eş olmak için hayatım boyunca çalışacağıma bu mutlu günde bir kez daha söz veriyorum. İyi ki canımsın, iyi ki varsın. Sevgililer günümüz kutlu olsun.


Bir güzele, güzelliğini hatırlatmak isterdim. aynalardan evvel... Dünyanın en güzeli sevgililer günün kutlu olsun.


Bu şehir güzelse, senin yüzünden. Sen dünyada olmasan diyorum ben ne yapardım. Seni çok seviyorum aşkım sevgililer günün kutlu olsun.


Bazı aşklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittiğini bilirsin, okyanuslar bile kışkanır sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek... Seni seviyorum!

Bugün herzamankin den farklı bişey yapayım dedim olmadı yine defalarca seni düşünüp sana aşık oldum sevgililer günümüz kutlu olsun

Yaşamak istiyorsan bir umudun olmalı, kalbin varsa bir sevgin olmalı, sevdiğin varsa yalnız senin olmalı, sana verilen en büyük ceza mutluluk olmalı. Sevgililer günümüz kutlu olsun.




Whatsapp Button works on Mobile Device only