Derin Sözler,Derin Mesajlar




Sesi değil sözü yükselt; çiçekleri büyüten gök gürültüleri değil yağmurlardır.


S’onsuzluk istemiştim ben ɑslındɑ; ɑmɑ S’yi birɑz sessiz söylemişim gɑlibɑ

"Ben yüreğimden yediğim dayağı, anamdan babamdan yemedim..


Sen ne kadar zalim olursan Olur Acıtsanda Yüreğimi Seviyorum Seni


Genişlik sabırdan doğar mevlana


Kolay kazanılan zaferler ucuzdur. Kazanmaya değer olanlar ise zorlu bir savaşın sonunda gelir.


Baba baktığın gözlerinle bir başka yabancıya bakma, beni sevdiğin kalbinle başka bir kalbe aşık olma.


Gözlerin miydi beni sana bağlayan bilmem ama bakışların dı sanırım her gece seni rüyalarım da tutan.


Niye hep kırmızıdır Aşk şiirleri Ve niye kanarlar Yazarken çünkü şairler Kalemlerini Yüreklerine banarlar İsmail Uyaroğlu


Kendini herkese uydurmak için yontmaya koyulanlar, sonunda yontula yontula tükenip giderler.


Uğrunda ölecek kadar seversin kafayı yakarsın, çok seversin yanarsın, az seversin gittiğinde yanarsın, yani aşk yolunda ilk adımını attıysan her şartta yanarsın.


Ne zordur yaşamak, ne zordur sevipte sevilmemek, sen seversin senin sevdiğine gözünün önünde başkası sarılır. Sen benimsin dersin ama senin olan sadece sende kalan hayallerdir.


Sen, İlham kaynağım Şiirler yazdıran sevgilimsin. Sen, Hayattaki amacım Beni yaşatan sebebsin. Sen, Ruhumun gıdası Yüreğimin çiçeğisin. Sen, Her düşüncemin Her hareketimin öncüsüsün Sen, Yaratanımsın Varoluş nedenimsin Sen, Benimsin Sadece benimsin.

Whatsapp Button works on Mobile Device only