Aşk Şiirleri,Sevda Şiirleri

Gönlümle baş başa düşündüm demin; Artık bir sihirsiz nefes gibisin. Şimdi tâ içinde bomboş kalbimin Akisleri sönen bir ses gibisin.

Mâziye karışıp sevda yeminim, Bir anda unuttum seni, eminim Kalbimde kalbine yok bile kinim Bence artık sen de herkes gibisin.nazım hikmet ran
💖💙💙💙

Üşüyüp yorgun düştükçe yüreğim Kendime görünmez sıkıntılar büyütürümNe senin o dilsiz uzaklığın Ne benim bu rezil gerçeğim Bir çift kanat kesilir gövdem Çıkar gelirim; esmerliğine senin Gün ışığı giyinmiş o sıcacık tenine...ŞÜKRÜ ERBAŞ 💖💙💙💙

Seni SeviyorumBir yudum insan?Göz bebeklerimde Hep böyle güzel bak ne olur? Hep böyle içtenHep böyle sevgiyle. Ruhuma göz kırpmayı unutursan Bir yerlerdeSaklan nereye olursa bana gözükmeYaz yağmurlarından korunacak Sırça saraylarım olmasınİstemiyorum Islanmalıyım…İliklerime kadarVe sen su damlayan saçlarıma bakıp Sadece gülümse.Belime sarıl ve yürü Götür.Götürebildiğin yere
💖💙💙💙
Artık hiç bir şey eskisi gibi değil.Ben de öyle.Çok dikkat etmiyorum uzun süredir kendime.Kılığıma kıyafetime…Çorapsız da basıyorum artık yere.Eskisi gibi de korkutmuyor beni ne grip ne nezle.Nane limonun iyi gelmediği daha büyük sıkıntılarım var herkes gibi benim de.Takılmıyorum artık şu her kış ve bahar şişen bademciklerime.Çok sıcak yada soğuk şeyler yiyip içmem, hepsi hepsi bir kaç gün gene.Olur biterGeçer gider.Ama canımı yaka yaka yutkunduğum şeyler var.Olup bitmeyen,Geçip gitmeyen.Zaman zaman yine uykusuzluk çekiyorum ama…Çokta takılmıyorum artık bu uyku konusuna,Uyuyunca geçmeyen şeylerin olduğunu anladığımdan bu yana…Cahit Sıtkı Tarancı 💖💙💙💙

Sen benim sarhoşluğumsunne ayıldımne ayılabilirimne ayılmak isterimbaşım ağırdizlerim parçalanmışüstüm başım çamur içindeyanıp sönen ışığına düşe kalka giderim.''Nazım Hikmet Ran'




💖💙💙💙
Yalnız kalmayı tercih edip, yaşam da inadına uygulayablardanım belki kimbilir. Ruhum çok derin anlayabilne.Zaten anlayamayana anlatmakta ne haddime. Gülüşlerim ağlamaklı kabul.Sessizliğim en sevdiğim giysim.Uzerimden çıkarmam.İnsanları severim.Vicdanlarinı kullanmışsalar ayrı severim.Nabza göre şerbetten yanayım. Biraz da ilgiden yana.Varligimi var edenlere de hayranımm.Yok edenler zaten siyahlar içinde siyah giyinmiş varlıklar.GöremiyorumGörmek istemiyorum.Yalnızlığı yaralayan kadın / mısri
💖💙💙💙


Doğru zaman da gelen,yanlış insana tanıdığın şansı.Yanlış zaman da gelen doğru insana,tanımadığın sürece;üzülen hep sen olursun...Anton Çehov
💖💙💙💙
Güle sormuşlar: neden dikenlisin ? Beni yalandan değil gerçekten seven tutabilsin diye !Can Yücel
💖💙💙💙


Sen bilemezsin ne çektiriyorYoklugun bana sevgilimBitmez sorular uzar gecelerO düsünceler üzüntülerSen gençligimin büyük parçasiSen gençligimin anlamiBiz neler neler yasadik beraberKalin bir roman kitap gibiSen gittigin anÇaresiz aklim karisirRahat edemem

Whatsapp Button works on Mobile Device only