Asil Sözler,Asil Mesajlar

      Asil Sözler,Asil Mesajlar


Bir gün denizin kenarındayım, titriyorum, Ama sorsalar üşümekten değil. Neden mi? Sensizlikten, sensizliğin bana verdiği acıdan, ve sensiz geçen zamandan..

Hiçkimse değişmedi ve sadece ben değiştim başkalarının gözlerinde, Ve aslında hiçkimse senin kadar değişmedi daha dün yüzüme gülerken mazide, Ve bu yalnız günümde, Yine suç bende.

Gökyüzü kadar güçlü olabilir miyiz? Mesela üzüldüğümüzde cesurca ağlayabilir miyiz bulutlar gibi, Sinirlendiğimizde haykırabilir miyiz yıldırım gibi öfkemizi, Ve en önemlisi; Bulutlara yükselen su buharları gibi, unutabilir miyiz bütün dertleri? Yoksa yağmur yağdığı gibi, geçmişte geri gelir mi ki?

Nasıl bir Aileden gelirsen gel, Nasıl bir bekarlık yaşarsan yaşa, Evlendiğin andan itibaren ne kök ailendeki gibi, Ne de bekarlıktaki gibi yaşayabilirsin. EVLENEN DEĞİŞİR. DEĞİŞMESİ GEREKİR. Değişmeyen, Evliliği anlamamıştır.
Bize De Yazıklar Olsun ...; Avuç İçindeki Çizgileri Öpecek Kadar Özledik ... Hadsizlik Delilik Bu..

Asla feministlikten ve aşırılıktan yana değilim ama gerçekten her kadının mayasına yuvasına dönük bir hayat tarzı vardır. Asla kolay kolay yanlış şeyler yapmaz. İsteyerek incitmez, yuvayı kolay yıkmaz... En son raddeye gelirse o zaman bitmiş demektir...
Kendine gelmen için kaybetmene gerek yok, Biraz değer, biraz da kıymet bil yeter.
Gideyim diyorum gideyim ! Gidip de dönülemeyen o yere, Ama çekilecek çok derdim var ki daha, Gidemiyorum ..Gidemiyorum işte..
Sizin değer vermenize rağmen size işi düştüğünde yanaşan başı sıkıştığında yardım isteyip size olduğu zaman etmeyen insanları takmayın çünkü şerefsiz haysiyetsiz insanlar onlar elbet bir köpek gibi dilenecekler

Bizim sevgimizin üstü kalmaz, Ya tam verilir, ya da geri ödenir.

Whatsapp Button works on Mobile Device only