14 Şubat Sevgililer günü sözleri

              14 Şubat Sevgililer günü sözleri


Yüreğimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yaşatan tek duygu senmişsin BİTANEM. Sevgililer gününü kutluyorum. Daha nice yıllara.

Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir. Daha nice sevgililer gününde beraber olmayı diliyorum.

Sen güneşin doğduğu, karanlığın bittiği yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin. Sevgililer günün kutlu olsun!


sevgililer günü mesajları Biraz daha sen istiyorum yokluğunda kapatamadığım y?ralarım için senin için kaybettiğim benliğime tekrar kavuştuğum için bana biraz sen lazım sadece sen. Sevgililer günümüz kutlu olsun aşkım.


sevgililer günü mesajları Hayat arkadaşım, can yoldaşım, gönüldaşım seni çok ama çok seviyorum. Sevgililer günümüz kutlu olsun.


sevgililer günü mesajları Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin sevmeyi hak edemeyeceği kadar özelsin.


sevgililer günü mesajları Sen Allah'a dilenen dilek, göklere uzanan ellerimsin. Sen gözümden süzülen yaş, tek düşüncem, hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, en güzel günlerimsin. Sevgililer günün kutlu olsun.

Whatsapp Button works on Mobile Device only