Nişanlıya Yılbaşı Mesajları

Nişanlıya/Sözlüye Yılbaşı Mesajları 

“Gelecek, sen yanımda olmadığın sürece benim üzerine düşünebileceğim bir şey değil. Benim bütün hayallerimde senin yüzüne uzun uzadıya bakmak, senin ellerini istediğim anda sımsıkı tutmak, senin varlığını hissederek bütün yolları en sağlam şekilde yürümek var. Benim her dileğimde; senin gülümseyen yüzün, senin parıldayan gözlerin, senin sıcak ellerin var. Birlikte nice yeni yıllara aşkım… Seni çok seviyorum.”


Keşke demeyeceğin ve hep güzel bir anı olarak hatırlayacağın bir yıl geçirmen dileğiyle. Mutlu Seneler Sevdiğim..!

Şeker gibi tatlı, masal gibi güzel bir yıl diliyorum..

“Bembeyaz yağan pamuk gibi kar, ne yaşanırsa yaşansın örter geçmişin hatalarını… Yeni bir gelecek sunar bize ve yepyeni bir başlangıç. Daha umutlu yarınlar sunar bize ve daha uzun gülümsemeler… Bütün hayallerimde sen varsın, mutlu yıllar aşkım.”

Yeni yılın sana neşe ve mutluluk getirmesi dileğiyle ..en içten sevgilerimle.. Mutlu Yıllar Sevdiğim, Ömrüm..

Yeni yılda; Hayatı tutabilmek, Sevgiyi kaçırmamak, Keşke dememek için düşlerini ikiyle çarp bu kez... Ve onları gerçekleştirecek zamanı ayır kendine... MUTLU YILLAR!!

“Yeni yılda hiçbir zaman ümitsiz kalmaman ve aklında beliren hangi hayalin varsa en güzel şekilde kavuşman dileğiyle… İyi ki benim sevgilimsin.”

Ömrün olmak istiyorum; seninle başlayıp seninle biten. Bütün Ömrümce... Mutlu Yıllar...


“Yaşamın boyunca güzel yıllar, mutlu yarınlar hep seninle olsun. İyi veya kötü her gününde bana da ayırdığın bir yerin olsun. İyi ki varsın bir tanem.”


Aşkı buldum gözlerinde, yaşamaya başladım. Sözlerinle gülücüğünle mutlu olmayı öğrendim aşkım. yeni yılın kutlu olsun...


Elinden geleni yap, gerisini zamana ve Allah’a bırak. Kalbi güzel insan her zaman kazanır, unutma! İyi seneler Canım benim.


Sana iki kelimelik sonunu bilmediğim bir hikaye anlatayım mı? Evet. Seni seviyorum. Birlikte Yeni Yıllara.

Bana bir gunun 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanın 60 saniye oldugu ogretildi ama sensiz gecen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun oldugu ogretilmedi. Yasamımızın her anında birlikte olmamız dilegiyle sevgilim.mutlu yıllar



Bir kalp çizdim bedenime, sadece adın yazılı yalnız bedenimde. Mutlu Yıllar Bebişim...


Sen geleceğimizin mutluluğu, mazilerimizin unutulmaz insanı olarak kalacaksın sevgilim. yeni yılın kutlu olsun Sevgilim.


Whatsapp Button works on Mobile Device only