düşman çatlatan sözler

                    düşman çatlatan sözler


Boşuna dönüyorsun dünya okeyin ikiside bende


Biz aklı olmayana akıl verir, gözü görmeyene yol gösteririz, değer bilmeyeni ise bir kalemde sileriz.



Bazı insanlara imreniyorum,Akıl yok fikir yok,tertemiz mis gibi hayat valla


Gülüşümüz kimlere dert olmadı ki sana koymasın




Adam olmayana düşman bile olmam.

Düşmanım da olsa Allah karakterlisini nasip etsin,kahpesi hiç çekilmiyor


Ben seni beni zengin edersin diye sevdim ama sen beni sefil ettin.






Hava attığın yerde benim rüzgarım eser

Her şeyin bir fiyatı vardır. Size huzur verdim diyenler bizden ne aldıklarını söylesinler.






Düşman size değil kendine düşmandır




Düşmana inat bir gün daha yaşayacaksın




yüzeyde hazine bulamazsınız

YA DOSTU SEVINDIREN BIR HAYAT YADA DUŞMANI ÇATLATAN BIR ÖLUM

Whatsapp Button works on Mobile Device only