dokunaklı sözler,sevgiliye dokunaklı sözler

   dokunaklı sözler,sevgiliye dokunaklı sözler

dokunaklı sözler,sevgiliye dokunaklı sözler

Bir dilek tut demistin ya hani sen bana... Dilegim; birgün sen bu yürekten ayrilsan da sevdanin hep kalmasini dilemistim sol yanimda... Sen simdi olmasanda yanimda... Dilegim tuttu can... Sen yoksun ama sevdan hala sol yanimda...



Bazen hayal kırıklıkların hancer gibi saplanır yüreğine SUSARSIN. Bazen her şey için artık ÇOK GEÇTİR SUSARSIN. Bazen hiç kimseye, hiç bir yere ait olmadığını anlarsın SUSARSIN. Bazen yitip giden geçmişine lanet ederek SUSARSIN. Bazen de gerçekten konuşmaya gücün kalmaz, kelimelerin tükenir SUSARSIN. İşte o zaman susmanın da, konuşmak kadar ihtiyaç olduğunu anlarsın.


SEN BENİM ÖZELİMSİN ♥ Yüzümdeki tebessüm... Aldığım her nefes... Canımda ki CAN... Yüreğimdeki tutkum...

Sadece çocukken güler insan, diğerleri palavra. Çünkü insan büyüdükçe komikliklere değil, acılara gülmeyi öğrenir aslında.



Seni senle yaşamak varken, beni sana yasak eden, o kalbine yazıklar olsun...


Bazen ; ''Özledim'' demeyi bile ÖZLERSİN...


Sana dair bir şeyler yazmak istedim İlham bekledim... Gelmedi… Gönlüme tek kelime inmedi... Zorladım kendimi yokladım zihnimi ......Bana mısın demedi! “Sevgi” dedim devamını getiremedim “Hasret” dedim çok sıkıldım boş verdim Durdum kapattım gözlerimi Sitem ettim gönlüme; “bu kadar mı?” dedim.. Gönlüm dile geldi: “ zorlama” dedi “beni zorlama” Sözün bittiği yerdeyim…


Ömrümü, bütün şiirlerimi, öykülerimi yani servetimi senle yaşamak varken, her şeyimi öksüz koyan o alçak kalbine yazıklar olsun.


Yanımdaki kim olursa olsun... KALBİMDEKİ SENSİN BENİM. Nereye gidersem gideyim...... YOLUMDAKİ SENSİN BENİM. Kimselere bakamam sensiz... GÖZÜMDEKİ SENSİN BENİM. Başkasına canım diyemem... ÇÜNKÜ CANIM SENSİN BENİM. Olmasan hiç yanımda...İÇİMDEKİ SENSİN BENİM


SEN'' Gittiğim en son ŞEHİRSİN... Gitmeye CESARET edemediğim,Dönmeyi öğrenemediğim... ve ''SEN'' Kalbimin en son DURAĞISIN...


Gurbetimde SENSİN,Vuslatım da SEN...Gidişim sanadır,Dönüşüm sana Anlasana..Sözümde SENSİN Özüm de SEN Söylediğim sanadır,Söyleyemediğim sana...Ateşimde SENSİN,Közüm de SEN Yangınım sanadır,Yandığım sana...Yazanda SENSİN Yazdıran da SEN Hikayem sanadır, Şiirim sana... Ey sevgisine şiirler yazdığım NERDESİN..

Seni ben degil gozlerim secti, onlar sevdi onlar begendi. Sen benim degil onlarınsın gittiysen bana ne onlar aglasın.

Zamansız geliyorsun aklıma...Gece ve gündüz ayrımsız... Ya bir ışığın ortasında dağıtıyorsun aklımı...Ya da gecenin bilmem kaçında bölüyorsun uykumu...Ya gözlerin geliyor aklıma...Ya da hayalin çıkıyor karşıma...'Unutuyorum' unutmasınada ''Seni'' Değil,Senden ''Başka'' herşey

Dur hemen gitme! Daha ömrümü yiyecektin.

Sevgiye Saygın Yoksa,... BEN DİYORSA YÜREĞİN ..Bütün Benliğimle Söylüyorum.. GİDEBİLİRSİN.. !..Güveniyorsan Can Dediğine , CANIN GİBİ... ..Izdırabı... Depremler Yaratıyorsa Yüreğinde... KALABİLİRSİN...! ..Eğer İkilemdeyse Yüreğin....

Whatsapp Button works on Mobile Device only