Cezmi Ersöz Sözleri

Cezmi Ersöz Sözleri

 

“Sevmek, sevdiğiniz kişinin her şeyini sevmektir. Sevmek, sevdiğiniz insanın bütün yaralı geçmişini,
bütün acısını, bütün hastalıklarını üstlenmektir...”


Ben seni özledikçe, Ben senin kalbini bekledikçe, Sen de hiç özgür olamayacaksın! Cezmi Ersöz


“Ben, yine de vazgeçmedim seni sevmekten. Eskisi gibi değil ama. Biraz buruk, biraz küs, biraz sitemkâr seviyorum artık seni..." Cezmi Ersöz


Aşk, unutulmuş bir sanat gibi, ağırbaşlı bir çileyle öğreniliyor şimdi Eski bir kadınsın sen, aşkı öğretmek için celladını tekrar tekrar dirilten...


Madem ki yokluğumla daha mutlusun, O halde yokluk benim bu aşk için büründüğüm SON KİMLİK OLSUN ...




SözcükIerIe değiI, sevdamızIa konuşaIım. AnIataIım herşeyi. Sonra söz bitsin. ÖIüme kadar yaInızca susaIım !


Sadece senin aramanı bekliyorum… Sen ararsan, dünya buzlarından arınacak ve hiç olmadığı kadar canlanacak. Sen ararsan, dünya bütün kimsesiz ve kanayan çocuklarıyla birlikte soluk alıp verecek… Sen ararsan… Sen ararsan…


“Ben, yine de vazgeçmedim seni sevmekten. Eskisi gibi değil ama. Biraz buruk, biraz küs, biraz sitemkâr seviyorum artık seni... Dudaklarımı ısırıyorum artık adın geçince. Kavga falan çıkarıyorum. Eskisi gibi sakin değilim ama olsun...”


İnsanların sadece bir yüzü var sanırdım... Ve ben ömrümün en saf yıllarında En çok o yüze sarıldım..!

Ben, yine de vazgeçmedim seni sevmekten. Eskisi gibi değil ama... Biraz buruk, biraz küs, biraz sitemkâr seviyorum artık seni... Cezmi Ersöz



Whatsapp Button works on Mobile Device only