Cemal Süreya Sevda Sözleri

            Cemal Süreya Sevda Sözleri

Cemal Süreya Sevda Sözleri

"Adının ne kadar güzel olduğunu, ancak sevdiğinin ağzından duyduğunda anlarsın..." Cemal Süreya


Hain bir aşk bu kökü dışarda olur böyle şeyler ara sıra olur ara sıra.. Cemal Süreya




Bende tarçın sende ıhlamur kokusu Yürürüz başkentin sokaklarında Bir nehir şu tutuk konuşan cumartesi Üstünde iki yonga: Çarşamba, bir de cuma Ayrılık lafları etme sevgilim Önümüz Temmuz önümüz Ağustos nasıl olsa Kolkola yürüyoruz tek tük öpüşüyoruz Sonra ayrılıyoruz korkuyoruz da #CemalSüreya

Şimdi açsam pencereyi de beklesem… Sen gelsen… Olmaz ya hani geliversen… Hiç bir şey sormasan… Hiç bir şey söylemesen… Sussam…Sussan…Sussak…”Cemal Süreya


İki çay söylemiştik orda, biri açık, Keşke yalnız bunun için sevseydim seni. Cemal Süreya


Kasım'ın son mısralarındayız Günlerden ne bilmiyorum Ama ben bugün de seviyorum seni.... -Cemal SÜREyA


Parkta salıncak sırası bekleyen çocuk gibi bekledim seni. Biraz heyecan, biraz da salıncağı ‘başkası kapacak’ korkusu işte. Cemal Süreya


Bir daha beni sevdiğini söyleme!Neden biliyor musun? Çünkü yine inanırım. Cemal Süreya

Sevmek ne uzun kelime. Derin deniz mavisi. Ne zaman geleceksin. Gelsen ya.. Güzel buralar. Hem sana bütün olmayı öğretirim. Göğsünde kaybolurum hüzünlendiğim dakikalarda, Çünkü senin omuzlarında ağlamanın deniz manzarası var. Cemal Süreya


Rastgele yürürken birden aklına geleyim sızlasın için! Boğazın düğüm düğüm olsun. Ama ağlama, Ağlayamayacak kadar yansın için... ... Cemal Süreya.


Aşktın sen, gidişinden bildim seni Cemal Süreya


Güzelsin sevgilim ama çok yakından Cemal Süreya.

Whatsapp Button works on Mobile Device only