Cem Adrian Sözleri

Cem Adrian Sözleri


 


Siz uyumayı sevdiğimizi sanıyorsunuz biz rüya görmeyi seviyoruz

ıslak kelebekler bırak ellerine söyle... Aşk bu gece şehri terk etti...

Yalnızlık senden daha çok seviyor beni

Gördüğüm Yüzünse, Sevmek Bana Emirdir..


Şeker Prens Hiç Erimesin,Tuz Kral Onu Hep Sevsin..


Seni seviyorum çok seviyorum. Bir kar tanesi gibi elinde yavaş yavaş eriyorum


Siyahtan daha koyu bir renk olsun isterdim.Siyahlar yetmiyor artık


Bana biraz gülümser misin


UmUT tÜKENİNCE yİNE çARpar mı kalp


Karanlıkta sana uzanan ellerimi unutma

Elimi uzatıp karanlığa, Bir ışık tuttum avucumda… Dokundukça kanatan keskin bir aşka, Sarıldım, uyudum kollarında… Söv hadi yalnızlığıma… Söv çekip vuranlara… Göğsümün ortasında bir ateş var… Duymuyor sözlerimi… Titreyen nefesimi… Kalbimin karşısında bir silah var… Gidemem, gidemem bırakıp… Bırakıp gidemem, gidemem… Vururum, çarparım duvarlara… ''Gidemem'' Şarkı sözü(Cem ADRİAN)


Yazdığım yazıldığım,Duvarlara kazıdığım.Kayıp çocukların kalplerine karaladığım .Gecelerce gündüzlerce binlerce yıldır hep kanadığım. Kanattığım her cümlede sen.

Whatsapp Button works on Mobile Device only