Cahit Zarifoğlu Sözleri

                         Cahit Zarifoğlu Sözleri
 

Bize sözIerimizden çok, yüreğimizden anIayan gerek. / Cahit Zarifoğlu

Az az ölüyoruz her gün. Yağmurdan, havadan söz eder gibi. #CahitZarifoğlu


Sözün ve yolun baş çeşmesi ruhumun Canım içre sevinç verir sözlerin Baktığın dağların düşüncesi bile ağlatır beni Hür olurum buyruklarını bir bir donansam sultanım Aşkın bin gözlü devasa bir baş imiş Yur herbirini uykulardan sohbetin Dinle ey Zarif bilâtedbir çok söz açtın Bu kırık akılla ne cürettir yaptığın Cahit Zarifoğlu

“İşte Böyle böyle Büyüyorum. Bir gündüz geliyor Bir gece..” —Cahit Zarifoğlu

Yemin ederim, ne olursa olsun, bunu, bu anı değiştirecek bir şey istedim. Bir ilk söz, bir adım, bir gülümseme bunu değiştirebilirdi. Ama çatır çatır parçalayabilirdi de. O yüzden susuldu ve o korkunç an devam etti. Cahit Zarifoğlu - Romanlar




Der misin ki bir gün; "İnşallah çok bekletmedim seni.."

Aklımdan çıkmıyorsun dedim... Başka türlüsünü yorgunum anlatmaya. Cahit Zarifoğlu

Bunca tanışıklığımız varken Sana dair bana söz düşmüyor. |Cahit Zarifoğlu




Bir incelik gösterin İncinmesin yüreğim. A.Cahit Zarifoğlu.

Bir gün elbette sofraya birlikte çökeriz, Sen dağ gibi kurul, ben zerre bir yer tutayım. Câhit Zarifoğlu

Eskiden sadece kışlar soğuktu. Şimdi ise, İnsanlar soğuk, Yürekler soğuk. Cahit Zarifoğlu



Whatsapp Button works on Mobile Device only