alaycı sözler


alaycı sözler








Sen annenin son çocuğu olduğun bayağı belli oluyor. Yapı git gide bozulmuş


Sen benim için ölsen, ben senin için kılımı kıpırdatman.


Yoo!Numaramı Değiştirmedim Hala 1 numarayım


Ederinden fazla Değer Soytarıyı KRAL eDer




Allahım sana akıl vermiş ama fizikten kısmış

Sen hayal kursan ne olur, olsa olsa ondan turşu olur.

Sana kalbimi vereyim dedim, korktu ben o kadar değerli bir şeyi saklayamam dedi.


Bazıları yoldan çıksa bile ARAZİYE uyum sağlar




Gidişine illa bir isim konulacaksa MAL KAYBI Diyelim.

Samimi taklidi yapabiliyorsan, hemen hemen herşeyin taklidini yapabilirisin.


Benim çok dayım var. Aşk acısı çekiyorum acılardayım, sevgilim beni terketti bunalımdayım, kimse halimi sormuyor dardayım.


Bazı insanları hayata baktığı Pencereden ATMALI




Güzelliğine güvenme Yıllar Alıp Gidecek

Arkadaş ailen seni tüp bebekten mi yaptı anlayamadım, sürekli gaz kaçırıp duruyorsun.



At 7 GÜNDE,İt Yediği günde unuturmuş.sen kaç günde unuttun



Çok değerli bir insanım galiba sata sata bitiremediniz

Bazı İnsanlar , Ayakkabı Mağazası Gibi ;Her Numara Var

Ölmek için hiçbir sebebim yok ama yaşamamak için çok bahanelerim var.

Whatsapp Button works on Mobile Device only