Ağlatan Sözler

                                Ağlatan Sözler




Sabah Aç Karna ,Sigara İçmek Gibiydi Seni Sevmek . Kötü Olsan Bile İnadına Çekmek

Bir sabah uyandığında, ararsın beni yanında, gözyaşını kim silecek gizlice ağladığında !

Bende bilirdim ağlatmasını ama kıyamadım.

Gitmekta kararlı isen mutluluklar dilerim





Acılar kalbe zarar verir,acıları kalpten ancak gözyaşı temizler

Yanaklarım duruyorken canımı sıkman çok saçma

Kimseye göstermem üzüntümü: Gündüz gülerim, geceleri yalnız ağlarım.

Kanayan yaralarına, kan dursun diye başka bedenler basarsan, sadece mikrop kaparsın.




Bana ışığın kıymetini göstermen için dünyamı karartmana gerek yok.

Ne güzel demiş şair ”şimdi ben mutluluğa müebbet yesem, kesin yarın af çıkar





Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!

Ve biter hikaye; Aynı dizelerde uzun bir zaman yan yana yürüyen o iki insan,Şimdi yoklar...bittiler. Hoşçakal çaresizliğim,Ve yumar gözlerini düsler. Ölüm kokar o temiz duygular o beyaz sayfalar. Geriye acı kalır bir de gözyaşları.

Bağırırım kızarım Trip atarım ama sana birşey Olursa İlk ben koşarım Bilmem anlatabildimi...?






Geride bıraktıkların mı var? Boşver. Sana iyi gelen insanların geride ne işi var? - Elif Şafak


Eğer birini seviyorsan seni kırdığı anı asla unutamazsın

Üzülme,En azından herkesle hayal kurmaman gerektiğini öğrendin

Whatsapp Button works on Mobile Device only