yunus emre sözleri-yunus emre sözleri resimli

yunus emre sözleri-yunus emre sözleri resimli



Şu âlemde her ne varsa haktandır. Haktan gayrısı yalandır.

Ben gelmedim kavga için, benim işim sevgi için.. Bir kez gönül yıktın ise bu kıldığın namaz değil, 72 millet dahi elin yüzün yunmaz değil

gelin tanış olalım, işi kolay kılalım,sevelim sevilelim,dünya kimseye kalmaz


Gâh eserim yeller gibi Gâh tozarım yollar gibi Gâh akarım seller gibi Gel gör beni aşk neyledi Yunus Emre

Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil! Yunus Emre.

Bir ben vardır bende benden içeri

İnsan iyiliği kadar taşlanır,mehameti kadar dışlanır,kulluğu kadar da sınanır.




Bilmeyen ne bilsin bizi Bilenlere selam olsun. Yunus Emre

Söz var gönlü sevindirir. Söz var tanıdığı yabancı eder. Söz kişiyi yüceltir veya alçaltır

Ben gelmedim kavga için,benim işim sevgi için

Bir kez gönüI yıktın ise bu kıIdığın namaz değiI, yetmiş iki miIIet dahi eIin, yüzün, yumaz değiI.


Dirliği de birliği de sağlayan adalettir. O adalet ki göğü üstümüzde yeri altımızda tutan direktir. Eyvah ki o direk göçmeye o vakit kıyameti dahi beklemeye lüzum yoktur.


Yola çıkıp varmayan, yoldan çıkıp varan yoktur.


Şair sözü yalandır. Bizler ümmeti Muhammed için dilimizle laf etmek değil, tüm varlığımızla hizmet etmek iş görmek yoluna talibiz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only