Kuran'dan dua ayetleri,Kuran'dan dua sözleri

Kuran'dan dua ayetleri,Kuran'dan dua sözleri



“Kullarım sana beni sorunca, Muhakkak ki ben onlara çok yakınım. Bana dua edenin duasına icabet ederim.” (Bakara Suresi/186). Subhanallah (Ayetteki mucizeye bakar mısınız; Resulune; de ki demiyor Allah, direkt ben onlara çok yakınım diyor, o kadar yakın ki Resulunu bile yakınlık anında aradan çıkarıyor.)

(Resulüm!) De ki: Ben ancak Rabbime yalvarırım ve O'na kimseyi ortak koşmam. (Cin Suresi: 20. Ayet.)

Rahman Ve Rahim Olan Allahın Adıyla Eğer Güzellik Yaparsanız, Kendinize Güzellik Etmiş Olursunuz; Eğer Kötülük Yaparsanız, Yine Kendinizedir... (İsra Sûresi, 7. Âyet)

Ey Rabbimiz! Bize bol bol sabır ver, müslüman olarak canımızı al. (A'raf:126)

“Ey Rabbimiz! Unutur, ya da yanılırsak bizi sorumlu tutma! Ey Rabbimiz! Bize, bizden öncekilere yüklediğin gibi ağır yük yükleme. Ey Rabbimiz! Bize gücümüzün yetmediği şeyleri yükleme! Bizi affet, bizi bağışla, bize acı! Sen bizim Mevlâmızsın. Kâfirler topluluğuna karşı bize yardım et.” (Bakara Suresi 286. Ayet)


Ey Rabbimiz! Üzerimize sabır yağdır, ayaklarımızı sağlam bastır ve şu kâfir kavme karşı bize yardım et.” ( Bakara 250)

Rabbimiz, biz iman ettik. Bizim günahlarımızı bağışla. Bizi ateş azabından koru. (Ali imran 16)


Rabbimiz! Şüphesiz sen, gizlediğimizi de, açığa vurduğumuzu da bilirsin. Yerde ve gökte hiçbir şey Allah’a gizli kalmaz.” (İbrahim 38)


Rabbim! (Gireceğim yere) doğruluk ve esenlik içinde girmemi sağla. (Çıkacağım yerden de) beni doğruluk ve esenlik içinde çıkar. Katından bana yardımcı bir kuvvet ver.” (İsra 80)


“Rabbim! Beni tek başıma bırakma. Sen varislerin en hayırlısısın” (Enbiya 89)

Whatsapp Button works on Mobile Device only