komik iyi akşamlar mesajı-komik iyi geceler mesajı

komik iyi akşamlar mesajı-komik iyi geceler mesajı




Hayatta iki şeye dikkat edin. Bir, yoIda yürürken kavşakIara. Bir de yüzünüze güIen yavşakIara… İyi geceIer hepinize

Uyuyorum. Yarın sayısal loto için aksakallı dedeyle randevum var iyi geceler!:)


Rüyanda beni gör; sonra kalkıp bir bardak su içersin geçer. Ama rüyanda beni sevgilinmiş gibi görürsen su da fayda etmez. Iyi geceler.


İyi geceIer yesin seni keçiIer. He he he…


Bu mesaj burada biter ben uyumaya gider, uzatmayalım yeter. Haydi iyi geceler…”

Kafam rahat etsin diyorsanız altına yastık koyun.İYİ GECELER










Hayat size her zaman ikinci bir şans verir ve bunun adına yarın denir. Yatın uyuyun artık. İyi geceler ??

İyi geceler gece kuşları ! Siz bu satırları okurken ben Yatak Club’da Dj Yastık ile hatırı sayılır nameler döktürüyorum. Haydi eller yorganın altına, üşümesin; kafalar yastığa, şişmesin. İyi gecelerrrr…


Hayatımdaki en değerIi varIık canım taa içii bitanecik sevgiIim benimm iyi uyuu yarın umarım görşmek diIeğiyIee seni çok sevıyorum iyi geceIer.

Bel ve Boyun Ağrılarına Kesin Çözüm Hadi Gidin Yatın.İyi Geceler




Ve usulca fısıldadı zaman yat zıbar sabah kalkmıyorsun..iyi
Geceler:)

Ali ata bak, bak ali bak, uyu ali uyu, yat uyu uyu, yok bu mesajların sonu, yok sonu sonu, çıktı mesajın suyu, suyu çıktı suyu, ben diyorum iyi geceler, sen uyan uyan uyu.

Hey sen! Evet, evet sen! Bu mesajı bekIeyen… Artık uyuyabiIirsin iyi geceIer.

Müjde… Bu gece günahIarda %100 e varan indirimIer, iyiIikIerde 1000 kata varan extra puanIar sizi bekIiyor… Not: kuI hakkı kampanya dışıdır. İyi geceIer.



güneş batmış akşam oImuş saat 12 oImuş haydi iyi geceIer.



İki Yakası Bir Araya Gelmesin Diyenler, Ben Zaten Üstten İki Düğme Açık Geziyorum..!! #MutLu #AkşamLar☺

Whatsapp Button works on Mobile Device only