Karışık Sözler-Karışık Mesajlar

               Karışık Sözler-Karışık Mesajlar


"Seninle şöyle bir oturup konuşamadık. Birbirimizi görmeden yaşlanıyoruz farkında mısın?" | Sabahattin Ali


yalan söyleyenlere kızmıyorum yeterki beni inandırsın sanata saygım sonsuz


Söylediklerinize dikkat edin; düşüncelere dönüşür... Düşüncelerinize dikkat edin; duygularınıza dönüşür... Duygularınıza dikkat edin; davranışlarınıza dönüşür... Davranışlarınıza dikkat edin; alışkanlıklarınıza dönüşür... Alışkanlıklarınıza dikkat edin; değerlerinize dönüşür... Değerlerinize dikkat edin; karakterinize dönüşür... Karakterinize dikkat edin; kaderinize dönüşür..

Beklemek bir sabır meselesidir, Sabretmek ise gönlün meselesi.


Ya kelebekler dünyayı gördükten sonra intihar ediyorsa..


Üşüdüysen canımı yakabilirsin..


Bazen özlüyorum derken ''z''fazla gelir


Ne olurdu yani bir sende insanlık moda olsa


sorun senin mesaj atmaman değil benim hala o mesajı beklemem


"Uzakta olsa bile kalp anar sevdiğini her an.."


Zaman Biraz Geri Alınsa ; Bakmayacağımız Ne Çok YÜZ, Anmayacağımız Ne Çok AD, Ve Yine de İnanacağımız Ne Çok Yalan Var.


Susmak kabullenmek değil, cevaptır anlayabilene… Bil ki, kısa cümleler kuruyorsa insan, uzun yorgunlukları vardır sadece


Aşk dediğin ya Allah’tan gelmeli. Ya Allah için olmalı. Ya da Allah’a ulaştırmalı; yoksa yerle bir olmalı.


Gülümsedi ve dedi ki ; 'Kanatların nerede peki ?' Elini tutup omzuma koydum ve 'Burada' dedim. 'Kırılmışlar' dedi." Halil Cibran



Whatsapp Button works on Mobile Device only