İyi geceler mesajları-2017 iyi geceler sözleri

İyi  geceler mesajları-2017 iyi geceler sözleri

İyi  geceler mesajları-2017 iyi geceler sözleri


bir gün daha bitti... ve yine... 'ben hariç' her şey yerli yerinde...iyi geceler


Kayıp gitme ellerimden, korkuyorum sensizlikten, gecelerden. İyi geceler aşkım….

Butun bunlari yasiyabilmek icin mutlu yarinlara kadar yalniz uyuyacagim sevgilim..(





Kalabalık yıldızlar içinde arama gözlerimi… ben sana ay kadar büyük yansıyacağım, ışığımla aydınlan ve tatlı uyu hayal gözlüm…


Seni özledim demem mi gerekiyor yoksa hissedermisin.iyi geceler





Canım yanında olmak istiyor canımın bana ihtiyacı vardır diye. Bu gönül sana tutkun. Sözlerin yine suskun. Nolursa olsun artık, sessizlikten korkuyorum. Bir aradayken ayrıyız. Her şeye ragmen dayanmalıyız. Kayıp gitme ellerimden, korkuyorum sensizlikten, gecelerden. İyi geceler aşkım…








Bedenim yatağımda esir gibi dururken; aklım, fikrim, ruhum ve kalbim senin yanında özgürce uyumakta olacak. İyi uykular nur yüzlüm!



Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Herşeyim!

Güzel olan her şey kendini en çok güneş ışığıyla gösterir, O güzel gözlerinin içine sabah bütün aşkımla bakma dileğiyle. İyi Geceler Aşkım..

İyi uykular yüreğimdeki hıçırığım, iyi uykular ulaşamadığım feryadım, iyi uykular çok derin yaşadığım aşkım!

Huzur dolu yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler bebeğim..

Bir Müzik Çalıyor içimde Adı Aşk Nağmeleri ile Süslenmiş, Bir Aşk var Kalbimde Adı Seninle Başlar Sonunu Sadece ölüm yazar Seni Seviyorum Bir tanem iyi Geceler.

Duygular vardır anlatılamayan, sevgiler vardır kalplere sığmayan, dostluklar vardır hiçbir şekilde yıkılmayan, bazı insanlar vardır asla unutulmayan. Seni asla unutmayacağım canım Sevgilim. İyi Geceler.

Hey sen! Evet evet sen! Bu mesajı bekleyen... Artık uyuyabilirsin iyi geceler:)


Whatsapp Button works on Mobile Device only