iyi akşamlar mesajı sevgiliye özel

               iyi akşamlar mesajı sevgiliye özel


Ben bu KALPTE İKİ ŞEHİR çizdim... Adını “GİZLİ ”, soyadını “SEVDAM” koydum derdim. VE eklerdim ...... BEN BU AŞKI YAŞANIP BİTSİN DİYE DEĞİL... Yüreğimde alevlensin büyüsün diye YAŞADIM derdim..iyi akşamlar


Birini sevmek için nedenlerin yoksa onu gerçekten seviyorsundur.İyi akşamlar



Hiçbir akşamım olmasın sensiz, güneşim doğmasın sensiz, biz ikimiz tek bir ruhuz. İyi akşamlar ruhum.Hiçbir akşamım olmasın sensiz, güneşim doğmasın sensiz, biz ikimiz tek bir ruhuz. İyi Akşamlar Canözüm.

İyi akşamlar bebeğim. Güneş seninle güzel batıyor ay seninle aydınlatıyor gökyüzünü aydınlatıyor… Bu akşam buluşalım…


Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi akşamlar öpücüğü, yanağını uzat.


Aşk akşamları sarhoş gezmektir ıssız boş sokaklarda. bir kalp çizip içine isminin baş harflerini yazmaktır buğulu camlara. bu mesaj vasıtasıyla aşkımı gönderiyorum sana. iyi akşamlar.







Sensiz saatlerin ilk saniyesinde bile seni deliler gibi özledim. Bu gece de odamda yalnızlıkla beraber sabah kadar seni düşüneceğim. İyi Akşamlar Aşkım.

Tamam Belki Sen haklıydın ama benimde Hayallerim umutlarım vardı yarınlar için.iyi akşamlar

Ve gerektiğinde vazgeçmek te sevdaya dahil.iyi akşamlar

Akşam yemeğimim tadı olmuyor sensiz, sen yanımda olmayınca kalıyorum kimsesiz, Sen benim yanımda olunca mutluluğum tarifsiz. İyi akşamlar Meleğim.

Whatsapp Button works on Mobile Device only