iyi akşamlar mesajı arkadaşa- iyi akşamlar mesajı dosta

iyi akşamlar mesajı arkadaşa- iyi akşamlar mesajı dosta




İyi ki varsın canım arkadaşım. Rüyaların en güzeli bu gece seninle olsun. İyi geceler Seni çok seve


Masum gecelerin masum rüyaları seninle olsun iyi geceler arkadaşım.

Çok da takılmıyorum artık bu uyku konusuna, uyuyunca geçmeyen şeylerin olduğunu anladığımdan bu yana. iyi akşamlar

İY-İ-i-A-K-Ş-A-M-L-A-RGün Biterken, Sevdiklerinizin Sevgisi Sarsın Dörtbir Yanınızı Güzel Bir Akşam Dileklerimle...? Sevin Sevilin Her Anı"nız Sevgi Dolu Olsun Dostlarıma Sımsıcak Sevgilerimle YÜREĞİMDEN YÜREKLERİNİZE Kucak Dolusu SEVGİLHer Şey Gönlünüzce Olsun

Bir dilek tuttum ve yatıyorum. Şahidim yıldızlar olsun ki bu gök kubbe altında yanımda ya sen olacaksın yada hep yalnız olacağım.Dileğimin ne olduğuna gelince? Onu yanımda olduğunda öğreneceksin.Ya da hiç bir zaman bilmeyeceksin.İyi akşamlar canım arkadaşım.


Sen benim en iyi arkadaşım, tek sırdaşımsın. Sevinci herkesle paylaşabilirim ama acımı, derdimi sadece sana anlatabilirim canım arkadaşım. İyi akşamlar yarın görüşürüz.

Tatlı uykular canım arkadaşım, gözlerini açtığında güneş doğduğunda yüreğin sevgiyle dolsun.


İstemiyorum güneş batsın, istemiyorum akşam olsun. Kısacası ben senden hiç ayrılmak istemiyorum.iyi akşamlar dostm

Kalbinin ışığı Gecenin karanlığını bastırsın Rüyaların mutluluk yağmurlarında geçsin Gecen mutlu Kalbin huzur dolu olsun İyi geceler!

Yüreğindeki cananı arar gibi; Bulamaz köpürür sonra durulur, Bizlere birini sorar gibi ; iyi akşamlar, hayırlı akşamlar kardeşim benim...


En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör tatlı uykular.


Riya ile paranın padişahı değiliz biz. Parçalanmış gönül hırkalarını yamar giyeriz biz. Arkadaşlarla ağlar arkadaşlarla güleriz biz. Canım arkadaşım İyi Geceler.


Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir gece dilerim.

Whatsapp Button works on Mobile Device only