etkileyici günaydın mesajları,etkileyici günaydın sözleri

etkileyici günaydın mesajları,etkileyici günaydın sözleri





Önce kendime, sonra evime, sonra evimdekiIere, sonra kapıIarımı açtığımda bana değen ne varsa yüreğimIe beynim arası çizgi derinIiğince günaydın



Günaydınlar İnsanlığa, Sevgiye, Saygıya, Yaradandan Ötürü, Yaratılmış Her Şeye Merhamet Duyanlara, Siz Güzel İnsanlara, Mutlu Bir Gün ve HAFTA Dileklerimle.. GÜNAYDIN

Bugünün ilk hediyesi sevgi olsun.Günaydın:)

Gözümden bile sakındığımsın sen. tırnağın dahi kırılsa canımın yandığısın sen. ömrümün sonuna kadar istediğimsin sen. işte bu yüzden "SEVDİĞİMSİN" sen...günaydın

Hayatıma renk katan , her gece sabahı bana özleten biricik aşkım Günaydın


Kaldır başını aşk belden yukarı sevgili...Günaydın

Kazasız, belasız, acısız, dertsiz mutlu huzurlu sağlıklı bir gün geçirmeniz dileğiyle. Günaydın..

Sevebildiğin kadar sev ,hayat kısa.Günaydın

GüLüşünden Ver, Ömrümden AL SevgiLi .günaydın


Yıldızların kayboluşunu izlerken her sabah bi GÜNAYDIN duymaktı aslında istediğim şimdi sana duyamdığımı yazıyorum GÜNAYDIN DÜNYANIN EN GÜZEL GERÇEğİ.

Sevdiklerinizle en güzel sabahlara uyanmanız dileği ile! #Günaydın

SEN BENİM ÖZELİMSİN ♥ Yüzümdeki tebessüm... Aldığım her nefes... Canımda ki CAN... Yüreğimdeki tutkum... SEVDAMIN vazgeçilmezi, Yaşama sebebim, Hayatımdaki tadım, Bitmeyen sonsuzluğum... Her gece uykum, Gözlerimi açtığımda güneşim... Tek gerçeğim... senin aşkın bende ömre bedel sevdiğim... ♥ SEN BENİM ÖZELİMSİN ♥ İÇİMDE GİZLEDİĞİMSİN..günaydın


Günün Aydın Olsun. , Dilerim Ki Yüreğine Gülün Gölgesi Düşmesin Ve Sen, Yüzünde Gülüşlerin En Güzeli İle Bak Geleceğe… Günaydın


BiIirim buz dağıdır özIem, efIatun sabahIarda. BiIirim kuIakIarım çınIadığında özIeyenim vardır uzakIarda ve yine biIirim ki özIeyenim ÖZLEDİĞİMDİR asIında..günaydın


Sabahın güzel, gönlün aşk, sevgi ve kardeşlik içinde güzel bir gün dileğiyle kocaman günaydınlar canım benim.

Daha önceleri yokmuşsun sanki yeryüzünde, benim olduğun gün senden başkası kalmasın bu deli yüreğimde, sabahları senin o deniz mavisi gözlerinde kaybolmuş vaziyette uyanmam umuduyla günaydın papatyam


Günaydın sevgilim, güneş ve mavi gökyüzü yoldaşın olsun bugün rüzgarla dost, denizle sevgili ol. Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim, günaydın kır çiçeğim, günaydın gönlümü fetheden sevgilim... Günaydın..

Yeni birgün bugün gülümse, Tüm güzellikler başlayacak bugün ile.. günaydın hayırlı günler..



Her günün Ayrı Bir güzelliği Olsun yanında güne Gülerek Başla Sevgilim, Bugünde Seni Kıskansın herşeyim Günaydın

"Mesela senin kalbin bitanesi! Ya da gözlerin.. Gerçi ne fark eder; benim için önemli olan senin varlığındır.."günaydın

GünIerimin ışığı geceIerimin yıIdızışın sabahIarımın güneşi geceIerimin ay’işin sabahIarımın günaydını geceIerimin dumanışın bebeğim günaydın

Bugün sana sabah kahvaltısı gönderiyorum umut dolu bir omlet, 2 dilim öpücük, haşlanmış sevgi ve hasret çayı demledim kaç şekerli olsun?

Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan, gece mi yıldız yıldız saran, karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın

Bugünün sabah güneşi yüzüme vurdukça sanki sen bakıyormuşsun gibi geliyor bana güneş bile gözlerini kıskanıyor sevgilim, bunu unutma Günaydın Aşkım.

Hayallerim var Seninle Mutlu yarınlarım var Seninle Bir Sen var içimde Bir Sen Varsın Kalbimde. Günaydın Sevgilim.

Yaşamayı Sevmekten Daha çok seviyorum seni çünkü sen yaşamsın sen benim için yeni bir günsün bebeğim Günaydın. Herşeyimsin.

Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim, nefesim, gözüm, her şeyim günaydın canımın yarısı.

Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım, seher vakti yapılan ve kabul olunan duam GÜNAYDIN

Güneş mi Doğdu...Yoksa sen mi Gülümsedin...

Kalbim ki kendisine kefilim,adınla uyandı bu sabah .Günaydın

Sеviyorum Seni Seninle gеçеn Günleri Seviyorum Seni Sаnа Günaydın Demeyi.

Bugünün tüm güzеlliklеri seninle olsun bitаnem. Günaydın…

Seni Seviyorum bebeğim Gözlerin gibi Bugünde Günaydın Olsun Güneşime.


Günaydın Dudağımdan Aslа Gitmeyen Neşe, Günaydın Dоst Kalplerde Açan Büyük Güneşe, Günaydın Yüreklerden Akan Sıcak Dizеlеr, Yürek Yangınlarına Su Göndеrеn Gözeler.

Yıldızlаrın kayboluşunu izlerken hеr sabah, bir günaydın duymaktı аslındа istediğim. Şimdi sana duyamadığımı yаzıyorum sevgili: Günaydın dünyanın еn güzel gerçeği…


Otuz ömür geçse de ömrümün üstünden Yine yarınım gibi severim seni. Günaydın. &Can Yücel&

Gözlerine hasret, sözlerine esirim, bir gün daha senden uzakta güne merhaba derken, en kısa zamanda kavuşmak dileğiyle GÜNAYDIN aşkların en güzeli.

Gözlerimi açtığım zaman senin güzelliğin benim aklımdan çıkmıyor aç gözlerini uyan aşkım sana en çok sevdiğin aşkından günaydın aşkımmmm.

Gecenin karanliginda, günesin isiginda, Suyun damlasinda, selin coskusunda Kimi yanimdasin kimi rüyamda Ama hep aklimdasin sakin unutma… günaydın

Daraldığın zamanlar olacaktır. Hayat denen nefes aralarında taşıdığın beden ağır gelecektir zamanla ruhuna karanlıktan ve yalnızlıktan ne kork nede güneş olup aksın hüzünler o gözlerinden çünkü; unutma ki her gece iki gündüz arasındadır inadına aydınlığa ve yaşamaya bu gece yıldızın bol olsun ve sabah güneş yalnız senin için doğsun iyi geceler ve şimdiden ilk günaydının benden olsun.


Günümüz Günümüze Aydın Olsun Günaydınlar Olsun.

Günün Aydın Olsun. , Dilerim Ki Yüreğine Gülün Gölgesi Düşmesin Ve Sen, Yüzünde Gülüşlerin En Güzeli Ile Bak Geleceğe.

Gün Daha Başladı Elimde Simit Çay Aldımda Sen Sabahın Kör Noktasında ismin Aklımda Günaydın olsun Sana Bu Can Sana feda…

Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm, her şeyim günaydın günaydınlar. CANIMIN CANI

Bugünü Güneşe Bakarak Değil Benim Öpücüklerimi Hissederek Uyandırmak isterdim Sevgilim :( Günaydın Herşeyim…

Bu sabah çok yer gezdim; balkon, mutfak, odalar gibi yakında bir çılgınlık yapıp bakkala gitmeyi düşünüyorum günaydın…



1 Hafta 7 gün boyunca Bütün günümü Aydınlat Aşkım Seni Seviyorum günaydın bebeğim :)

Daima seni üzen birileri çıkacaktır, Yapman gereken tek şey sevginin gücüne güvenmek Ama kime ikinci defa güveneceğini de iyi seçmek...günaydın

Bir Gün Değil Her Gün Aklımdasın, Bir Anlık Değil Her Zaman Yanındayım Seni Çok Seviyorum Günaydın Biriciğim..

Günaydın Sana Bak Adınla Başlıyorum Yeniden hayatıma ismin yeter bu karabLık Dünyaya Günaydın Diyorum Sana Aşkım Hadi gel yanıma :)

Sen Şuan Kendin Kadar tatlı Rüyalar Görürken, ben Bugüne Seninle Yaşanacak Olan Güzel Saatleri Hayal Ederek Güneşe Seni Anlatıyorum Sevgilim, Günaydın :)

Güneşi Yıldızlardan Daha Çok Seviyorum neden mi? Yıldızlara Çıplak Gözle Bakabilirsin Ama Güneşe Çıplak Gözle Bakamazsın Sana Bakmaya Kıyamadığım Gibi Sevgilim, Günaydın Güneşim..

Sensiz Güneşin Batmasını istemediğim Gibi Sensiz Geceyide Bitirmek istemiyorum ve Bugün Güneş Doğdu Tüm Dualarım Bugün Seninle Geçmesi için Aşkım Günaydın..

Dertler Olsada ömrümüzde ışık bitmez Kalbimizde Yine Gülerek Başlıyacağız Bu güne Günaydın Olsun Bitaneme…

Bir güneş gibisin sen gözlerimde, geceleri rüyam olursun girersin düşlerime, hayatı buldum gözlerinde, günaydın sevgilim, günümüz aydın olur birlikte..

Günaydın,günaydın Pozitif düşün bugün Önce gülümse Sonra gül Kahkaha at Ve hatta, Ve hatta… Katıla katıla Gül korkma Siyah renk gidecek önce Günün pozitifleşecek Gökkuşağı gibi aynen renk renk Bil ki 7 renkten oluşan renk Beyazdır… Ve gülmek bulaşıcıdır Haydi, bulaştır!

Masal gibi bir sabah bizleri beklerken, ben yüreğim kıyısında okyanusları sana getirdim sevgilim. Günaydın sana, sen de bana bir "günaydın" demek istersen, buradayım, bir mesaj uzakta :)

Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, Günaydın; dost bağımın gonca gülü, Günaydın; Süreyya yıldızım, Günaydın: ay yüzlüm, Günaydın; canımın cananı, Günaydın

Kalbim kalbini görmüş beğenmiş.Günaydın

Günler Aydınlık Zamanın Huzurlu OLsun Günün Aydın Olsun Günaydın Olsun Sana Birtanem..


Güzelliğin Gibi Gününde Aydın Olsun Günaydın Aşkım Sana Günaydın Sadece Sana..

Bu sabah senin için güneşle uyandım... Yanında değilim ama sevgimi yolladım... Haydi kalk artık aç o güzel gözlerini, bak sana kocaman günaydınlar yolladım. Günaydın sevgilim, her şeyim..!

Sabaha Adınla uyanmak sanki yeniden doğmak gibi sevgilim Günaydınlar Birtanem benim.


Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim, günaydın kır çiçeğim, günaydın gönlümü fetheden sevgilim..!

Günaydın, sabah sabah bela mısın sen ya diyenlere, oooo sen bana mesaj atar mıydın diyenlere, ulan daha yatacaktım of ya diyenlere günaydın…:)


Bir Sabahı Bir de Gözlerini Özledim Sevgilim, Sensiz kaçıncı Sabahım Hatırlamaz oldu bedenim, dön artık sevgilim dön artık herşeyim sensiz başlayan güne, gün diyemem sevgilim. GUNAYDIN herşeyim.

Günün aydın olsun bugün benden sana bir armağan olsun günaydınlar bebeğim.


Güneş kadar Aydınlık, Gözlerin kadar Güzel, Sözlerin gibi Kusursuz bir güne merhaba demek için tam zamanı Günaydın Sevgilim.

Bugünde Gözlerimi Seninle Açtım hayata, Senin Adınla Baktım Evdeki her eşyaya, Adını Anıp Dinlediğim Şarkılarda Hep San varsın bebeğim yaşarcasına Günaydın Birtanem.

Şöyle bir bak güneş ne güzel parlıyor, masmavi gökyüzü,kuşlar heyecanla dört bir yana uçuşuyor….. Umutların yüreğinde hep taze kalsın, kuşların heyecanı gibi kalbin pırpır etsin ve bir bebeğin gülümsemesi kadar günün tatlı geçsin…GÜNAYDIN

Gün seninle güzel, güne başlamak seninle sıcak olacak, günlerimiz aydın, geleceğimiz parlak olsun, sana günaydın olsun bebeğim..

Dünyada birçok insan vardır, ama güzelliklere ve mutluluğa layık bir insan var ki o da şuan bu mesajı okuyor günaydın.

Günaydın gönlümün prensesi günaydın varlığıma sebep olan aşk böceğim günaydın içime huzur veren nurdan yaratılmış dünyadaki hurim günaydın günaydın günaydınnn …


EIini verene gözünü değdirene sözünü diyene diyemeyene sevgimi görene göremeyene günaydın.

Öpücüklerle Uyandırmak isterdim seni, Yanımda Olsan Sarardım O Nazik tenini, Seviyorum seni Sabahım Sensin benim Tek iLacım Günaydın AşkıMmmm

Bugünün sabah güneşi yüzüme vurdukça sanki sen bakıyormuşsun gibi geliyor bana güneş bile gözlerini kıskanıyor sevgilim bunu unutma Günaydın AşkIm

Göz sevdiğini, gönül özlediğini, kuş yuvasını, gül goncasını, kul mevlasını görmek ister. Mevlam görmek istediklerimizi nasip etsin. Günaydınlar.

Aç gözIerini rüyadan sonra iIk beni gör herşeyden önce aI bu tatIı buse sanadır sana günaydın canım

Yeni güne işle başladık bizde başka ne olur ki günaydın.


GözIerin, bugüne öyIe bir açki herşey istedipgin gibi gitsin bebeğim günaydın.



Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın.
Sabahın Bütün Güzel renkleri Odana dolsun, hayatın tatlı, Günün aydın olsun sevgilim




Her Sabaha Adınla uyanmak sanki yeniden doğmak gibi sevgilim Günaydınlar Birtanem benim










Sensiz her uyandığım sabah ölüm gibi gelir bana, hayalin gelince gözlerime, o zaman cenneti yaşarım sensizliğimde, günaydın sevgilim günüm aydın seninle



Her sabaha adınla uyanmak sanki yeniden doğmak gibi sevgilim günaydınlar, bitanecik aşkım benim



Bir uykunun daha sonuna geldik. Yayında ve yapımda emeği geçen yatak, yorgan, yastık üçlüsüne teşekkür ederiz. Günaydınlar…

Bir Rüyanın Gerçeğe Dönüştüğü En Tatlı halisin Sevgilim Günaydın.








Sabahın Kor Güneşi Vursun Suratına öpsün güneş seni benim yerime usulca, gözlerini açtığında ben olayım gözlerinde ben olayım odanın her yerinde günaydın sevgilim.




Günaydın hüzün adası, ben duygu gemisi, sabahın ilk ışıklarıyla demir attım kıyılarına, hadi uyan aç gözlerini bak ne diyor gemideki ses; Seni Seviyorum



Yaşamayı Sevmekten Daha çok seviyorum seni çünki sen yaşamsın sen benim için yeni bir günsün bebeğim Günaydın herşeyimm


Aşk yüreğin güneşidir. Kimi yürekte her gün doğar,kimi yürekte ebediyen batar. Yüreğime doğan güneşe ortak ettim seni. Sende güneşinden mahrum etme beni?.. Günaydın

Bugünde gözIerimi seninIe açtım hayata, senin adınIa baktım evdeki her eşyaya, adını anıp dinIediğim şarkıIarda hep san varsın bebeğim yasarcasına günaydın birtanem.

Whatsapp Button works on Mobile Device only