en güzel günaydın sözleri,iyi sabahlar mesajları

en güzel günaydın sözleri,iyi sabahlar mesajları



Günaydın,günaydın Pozitif düşün bugün Önce gülümse Sonra gül Kahkaha at Ve hatta, Ve hatta… Katıla katıla Gül korkma Siyah renk gidecek önce Günün pozitifleşecek Gökkuşağı gibi aynen renk renk Bil ki 7 renkten oluşan renk Beyazdır… Ve gülmek bulaşıcıdır Haydi, bulaştır!

“Hayat, sadece sizin için anlamlı olanı yaparsanız anlam kazanır.” Alan Cohen . . Günaydınlar

Yokluğunda boğulma hissi verensin sen. yaşamak için ihtiyacım olansın. seni benden aldıklrında ölümü getiren olursun sen. işte bu yüzden "NEFESİMSİN" sen...günaydın

Sevmek kendinden vazgeçmekmiş meğer, Onsuz acıkmamak, onsuz doymamakmış meğer, Sevdiğin yanında yoksa uykuya düşman olmak, Bütün gece gözünü kırpmadan onu düşünmekmiş meğer. Seni seviyorum, aşkım Günaydın sevgilim.


Her Günün Bir Öncekinden Aydın Olsun, Günün Aydın 0lsun, Günaydın Olsun…

Gözlerim gözlerine hasrat kaldı yar Derdimi dinlemez oldu koca dağlar Özleminden deli olmuş biri var Gel o sıcacık sesinle yüreğimi sar.günaydın

En güzel yerlerde, en doğru insanlarla yollarımızın kesişmesi Ve her zaman en iyisinin değil, en hayırlısının olması dileğiyle; GUNAYDIN

Kimi kıskanıyorum ben? Mahallenin bakkalını mı, kasabını mı? Seni kıskanıyorum seni, canımdan çok sevdiğimi.günaydın

güneş doğduğunda gözlerini araladığında yanında uyuyan beni görseydin ne güzel olurdu dimi GÜNAYDIN

Sağlıkla uyanmanız dileklerimle gönlünüzün hoş neşeli huzur bulduğu mutlu olduğunuz sevginizin eksik olmadığı güzel bir pazar günü olmasını ve çalışan dostlara,da kolay gelsin dileklerimle Günaydın

Hayatımın AnIamı GonIumun SuItanı Ay YuzIu MeIegım Gunaydın


iyi geceler öpücüğünü de geçtim bana yüzlerce günaydın borcun var unutma

Güneş de yok ama bilemedim şimdi bak yoksa hala iyi geceler mi (: neyse ney umut dolu zamanlar.. çok ihtiyacımız var..günaydın

Günaydın olsun.. Yaşama ve insanlığa dair ne varsa..

Günaydın sevgilim uyandın mı tatlı uykundan, günaydın gül yüzlü sevgilim, günaydın geceyi güne bağlayana, günaydın günün aymasını bekleyenlere

Günlerimin ışığı gecelerimin yıldızısın, sabahlarımın güneşi gecelerimin ay’ısın sabahlarımın günaydını gecelerimin dumanısın bebeğim günaydın.

Hayatı yaşanır kılan, hayallerdir…Hayelleriniz Gerçek Olsun.. Günaydın...

Günün aydın olsun bugün benden sana bir armağan olsun günaydınlar bebeğim


Sevmek sen sevilmek sen herşey sen.Günaydın

EIini verene gözünü değdirene sözünü diyene diyemeyene sevgimi görene göremeyene günaydın

Uyanmak en kıymetli mucize. Kulağına eğilip"hadi sil baştan"diye fısıldaması hayatın..🙏😉 Günaydın ; Şükür ve Teşekkür'le

içimdeki buz kütIeIeri, her günüm seninIe başIar, seninIe yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım


Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim, günaydın kır çiçeğim, günaydın gönlümü fetheden sevgilim… Günaydın…

Önce kendime sonra evime sonra evimdekiIere sonra kapıIarımı açtığımda bana değen ne varsa yüreğimIe beynim arası çizgi derinIiğince günaydın

Güneş kadar Aydınlık, Gözlerin kadar Güzel, Sözlerin gibi Kusursuz bir güne merhaba demek için tam zamanı Günaydın Sevgilim

Günaydın diyorum seninle uyandığım sabaha,gece seninleydim gittim türlü diyara..!!

Günaydın Dudağımdan Aslа Gitmeyen Neşe, Günaydın Dоst Kalplerde Açan Büyük Güneşe, Günaydın Yüreklerden Akan Sıcak Dizеlеr, Yürek Yangınlarına Su Göndеrеn Gözeler.

AIIah seni mutIuIuk yağmurIarı aItında şemsiyesiz bıraksın.günaydın

Günaydın bahar kokulum, kır çiçеğim nefesim, gözüm, her şeyim günaydın günaydınlar.

Dеrtlеr Olsаdа ömrümüzde ışık bitmеz Kalbimizdе Yine Gülerek Başlıyacağız Bu güne Günaydın Olsun Bitаneme…

Yine güneş doğuyor adınla başlıyоrum hаyаtа, güneş gözlerin gibi yakıyоr içimi cennet gözlüm günaydın olsun sаnа.

Günaydın sabahımı aydınlatan Güneşim Günaydın sabahımı aydınlatan güzel gözlü meleğim, birtanem..!

Geceden sabaha dönüşen karanlıktan aydınlığa giren bir gün daha ömür perdesine bir gün daha yazılırken sabahın ılık rüzgarıyla yeniden günaydın demek istiyorum sana yeniden yüzüne nur yağsın kalbine ışık doğsun günün aydın olsun solmayan gülüm.

(G)üne iyi başla (ü)zgün olma (n)efret etme (a)şkı yaşa (y)aşamı sev (d)ünü unut (ı)şığını yansıt (n)e olursa olsun gülmeyi unutma…

Günaydın Sevgilim, Benim dünyam zaten aydınlık seni tanıdığım günden beri.


Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici, çekici ve güzelsin ama aranızda tek fark var onlar milyonlarca sen birtanesin.günaydın


Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın…


Seni Seviyorum bebeğim Gözlerin gibi Bugünde Günaydın Olsun Güneşime.

Günaydın Dudağımdan Asla Gitmeyen Neşe , Günaydın Dost Kalplerde Açan Büyük Güneşe , Günaydın Yüreklerden Akan Sıcak Dizeler , Yürek Yangınlarına Su Gönderen Gözler.

Seviyorum Seni Seninle geçen Günleri Seviyorum Seni Sana Günaydın Demeyi.


O aklına gelir, "GÜNAYDIN" yazmak istersin; ama “neden ben yazıyorum? Önce o yazsın” diye ertelersin… Eee sonra da böyle yalnızlık çekersin… Günaydın…

Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıldız yıldız bezeyen karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın.

Kimseye Günaydın Demedim Hayatımda Günümü Aydınlattın Sanada Günaydın Olsun Candan…

Hayat der ki; Sevdiklerinizi artı ve eksileriyle kabul etmeyi öğrenmedikçe, Sevmeyi ve sevilmeyi beklemeyin..günaydın

Günaydın Sana Bak Adınla Başlıyorum Yeniden hayatıma ismin yeter bu karabLık Dünyaya Günaydın Diyorum Sana Aşkım Hadi gel yanıma :)

Bugün Rüyalarımı Seninle hayata Geçirmek istiyorum neden mi? Çünkü Gördüğüm En Güzel Rüya Sensin bebeğim Günaydın :)

Dünyanın en güzel cümlesi seni seviyorum diyorlar ya yalan dünyanın en güzel cümlesi bırak biraz daha uyuyayım. Günaydın…

Günaydın sabahımı aydınlatan güneşim

Sen Yaşarken Gördüğüm En Güzel Rüyasın Seninle Hayatım Bitmeyecek Bir RÜya Gibi Ve Bitmesinide İstemediğim Bir Rüya Birtanem, Günaydın..

Adın neydi söyle senin elamıydı belamı nerden gördüm ah ben seni aldın olan tüm aklımı.günaydın

Yeni Bir Güne Seninle Yaşamanın Vericeği Moralle Başlıyorum ve Bugünüde 24 Saat Seni Düşünerek Geçirecegim Bebeğim Günaydın..

Sen Benim Görmek İçin Bakmaya Bile Gerek Duymadığım Ezberimsin.. <3 İnandığım ilk Yürek , Islandığım ilk Yağmursun <3 Acıyan yanlarıma iyi gelen Herşeysin Sen. <3 Ve en Önemlisi Benim'sin Sen...Günaydın güzelim

Seni ben canımın içine sakladım.Günaydın.

Sensiz Uyandığım Her Sabah Geceymiş Gibi Geliyor Bana Birtanem Sensizlik Karanlık Zindanlardan Bir Kuyu Benim için, Güneş Gözlüm Günaydın..

Sensiz Bir Gece Daha Gözlerini Kıskanan Güneşin Doğmasıyla Bitti, Bugünüde Seninle Geçirmenin Ümidiyle Günaydın Aşkım…



İlahi ben ya… Sabah sabah nedir bu bendeki pozitif enerji… Bende anlayamadım. Kahkaha atasım var. Çatıya çıkasım var. Komşumun camına taş atasım var. Önce ağlayıp sonra gülesim var. Ya aslında benim sana günaydın diyesim var. Günaydın

Bir gün gözlerimi açtığımda sadece sen ol yanımda, 1 gün değil her gün seni göreyim rüya gibi yanımda bebeğim, Günaydın Olsun Sanada.

Yeni Bir Gün Yeni Bir Anıyı Hatıralarımıza Yazmak için, Yeni Bir Renk Geliyor Bugün Hayatımıza Günaydın Sevgilim..

Sabahın Bütün Güzel renkleri Odana dolsun, hayatın tatlı, Günün aydın olsun sevgilim…

Bu sabah coşkuyu getiriyor, yarınsız kalplere Bu sabah özlemi götürüyor gelecek günlere Bu sabah aydınlığı müjdeliyor ayrıldığı geceye Bu sabah her şeye son veriyor uyan da dinle...günaydın

Öpücüklerle Uyandırmak isterdim seni, Yanımda Olsan Sarardım O Nazik tenini, Seviyorum seni Sabahım Sensin benim Tek iLacım Günaydın AşkıMmmm

Bütün millet bütün memleket meydana toplanmış güneşin doğmasını bekliyor ama bilmiyorlar ki güneş meleğimin uyanmasını bekliyor

Bak gecenin bi yarısı gene Aklım hala sende Gözler yorgun Yurek burgun Kalbim kırgın olsa bile Işin gücün yokmuş gibi aklımda sabahlama.GÜNAYDIN

Hayatıma renk katan , her gece sabahı bana özleten biricik aşkım Günaydın

Her günün Ayrı Bir güzelliği Olsun yanında güne Gülerek Başla Sevgilim, Bugünde Seni Kıskansın herşeyim Günaydın.

Bir sana bir de sabah uykusuna doyamadım günaydın…

Güzelliğin Bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri bugün seninle rüyalarımı süsledin, seninle güne merhaba dedim Günaydın Sevgilim.

Sana doğru bir kelebek uçurdum, dağları denizleri aştı seni buldu,yanağına ufacık bir öpücük kondurdu hissettin mi? günaydın bebeğim (

Günlerimin ışığı, gecelerimin yıldızısın, sabahlarımın güneşi, gecelerimin ay’ısın sabahlarımın günaydını, gecelerimin özlemi bebeğim günaydın

Gitmen sorun değil de...Hasta falan olduğumda, Doktorun seni bana hatırlatması zoruma gidiyor. Nefes al, Nefes ver. Tekrar günaydın sevgilim.

Her sabaha adınla uyanmak sanki yeniden doğmak gibi sevgilim günaydınlar, bitanecik aşkım benim

Bugünün sabah güneşi yüzüme vurdukça sanki sen bakıyormuşsun gibi geliyor bana, güneş bile gözlerini kıskanıyor sevgilim bunu unutma günaydın aşkım

Günaydın aşkım, hayatımın tek gerçeği oIan SEN, bitaneciğim hep özelimsin özelim olarak da kalacaksın bitanem.günaydın

Yaşanacak bütün senelerin üstünde Adın, Bütün Günlerin üstünde ise gözlerin yazılı sevgilim Günaydın Olsun Sana

Sadece Bu Sabah Değil Her Sabah Koynumda resminle uyanıyorum hayata Bebeğim Seni böylede sevdim, Günaydın birtanem

Dur gitme söyIenmemiş sözIer var suskun dudakIarımda çığIıkIarımda hapsettiğim tomurcuk tomurcuk sevgiIerim , çatIamaya hazır yeni baştan yaşanacak sevdaIar, yüreğimde günaydınım…

Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, Günaydın; dost bağımın gonca gülü, Günaydın; Süreyya yıldızım, Günaydın: ay yüzlüm, Günaydın;


Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim, günaydın kır çiçeğim, günaydın gönlümü fetheden sevgilim...

Günaydın hayatımın anlamı günaydın içimin sönmeyen ateşi günaydın baş tacım. Günaydın güzeller güzelim benim.


Günaydının ne kadarda yakışıyor sabahlara ne merhabanın soğukluğu ne elvedanın burukluğu o kadar saf temiz bir kelime tıpkı sana olan sevgim gibi günaydın aşkım


Bütün millet antep meydana toplanmış güneşin doğmasını bekliyor ama bilmiyorlar ki güneş meleğimin uyanmasını bekliyor

Dünyada birçok insan var kimi mutlu kimi mutsuz kimi gülüyor kimi ağlıyor ama tüm güzelliklere laik biri var oda şuan mesajımı okuyor günaydın…

Whatsapp Button works on Mobile Device only