Romantik günaydın mesajları-kısa günaydın mesajları

Romantik günaydın mesajları-kısa günaydın mesajları 





Rüyada bile ağim olanım, uyandığımda hep yanımda ol. Çünkü seni görmezsem bil ki o an gözlerim kapanır. Günaydın gün ışığım


Seninle hayat rüya gibi, seninle her şey güzel seninle siyahın anlamı var seninle beyazın saflığı var seninle bugünün güneşi var günaydın her şeyim.



Kalbinin içinde olmak yetmiyor bazen, artık yatağında da olmalıyım. Seninle açılmalı gözlerim ve seninle birlikte son bulmalı huzursuz kabuslarım. Gel ve yok et sensizliği. Gel ve sarıl bana, dinlensin yüreğim de, uykularım da. Günaydın sevgilim, sensizliğe son kez günaydın.

Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi... Bir insanın ozlemi olmalı, ozlemle acan cicekler gibi... Bir insanın birtanesi olmalı, o da senin gibi.GÜNAYDIN

Dün gece melekleri üstünü örterken görmüşler.Umarım iyi uyumuşsundur.Günün bereketli yüreğin iman dolu geçsin.Günaydın

Ey Benim Ateşler İçinde ki ; Can Tanem! Bu Yokluk, Bu Aşka Çok Fazladır Bilesin!günaydın

Günaydın kalbimin her köşesine sevgisini aşkımı sakladığım bir tanecik Sevdiğim..

EY yağmur gülüşlü Yar'im. !!. Unutulmayan ÖZLEMİMSİN.günaydın

Zamanın önemi büyük de olsa, kuracağın bir hayal yoksa, boşuna bakarsın saate...günaydın


Sevmek bir renkse gel gökkuşağım ol ,günaydın


Karanlığın Yağmurunu bekledim Gelip sarılıpta içimi ısıtırsın diye Yağmurlu havalarda ağlamak istedim Belki gelip gözyaşlarımı silersin diye Sabahların karını bekledim Kar gibi bembeyaz gelinliğinle gelirsin diye...günaydın

Bugünü Güneşe Bakarak Değil Benim Öpücüklerimi Hissederek Uyandırmak isterdim Sevgilim :( Günaydın Herşeyim…

Güneşim Günaydın Sana Bak Adınla Başlıyorum Yeniden hayatıma ismin yeter bu karabLık Dünyaya Günaydın Diyorum Sana Aşkım Hadi gel yanıma :)

Sen yanımda olamasan da bugün rüyamda yanımdaydın, bugün ellerini tutamasam da yarın ellerinle buluşacağım, günaydın birtanem.

Günaydın kendim. Nasılım bugün, iyiyim inşallah. Sıkı giyinelim, bak hava soğuk üşütmeyelim. Öpüyorum gözlerimden, canımım ya. Akşama da geç kalmayayım. Yalnızlık işte.

Bir çaydanlığın önün de bekleyen, Soğuk ve boş bir bardak gibi yüreğim. Bir aksan diyorum, Dolsam ve ısınsam. Günaydın Aşkım.

Yaşamayı sevmekten daha çok seviyorum seni, çünkü sen yaşam kaynağımsın, sen benim için yeni bir günsün bebeğim, günaydın her şeyim.

Önce kendime Sonra evime Sonra evimdekilere sonra kapılarımı açtığımda Bana değen ne varsa Yüreğimle beynim arası Çizgi derinliğince Günaydın

günaydın her şeyim. Kalbimde tüten çiçeğim. İstesem de unutamayıp ömür boyu seveceğim.

Doğan her güneş sana mutluluk getirsin. Günaydın birtanem.

Gün Seninle Güzel Güne Başlamak Seninle Sıcak Olucak, Günlerimiz Aydın geleceğimiz Parlak Olsun Sana Günaydın Olsun bebeğim.

Yarin sabah şehrinden geçecek yolum, Pencereni ac biraz bahar kokluyayım.günaydın

Ne içimde seni unutmak gibi bir his var…nede aşkımı körükIeyen bir rüzgar…ne seni görmeyecek kadar güçIüyüm…nede görmeye dayanacak kaIbim var..!

Aşk sevipte ayri kalmaksa sevgilerin sonu hep ayriliksa, ömûrlerin sonu hep böyle karanliksa Al dünya bu Aşk sende kalsin " GÜNAYDIN "



Sen bu mesajın daha ilk kelimelerini okurken, ben senin adına şiirler yazmış olacağım bir tanem, günaydın

Seviyorum hayatı Sen Olduğun Sürece, Her Gün Aydın Bana Güldüğün Sürece, Gözlerin yeter Güneşin yerine, Seviyorum Seni Bebeğim Günaydın Herşeyim

Yeni Bir Güne Seninle Yaşamanın Vericeği Moralle Başlıyorum ve Bugünüde 24 Saat Seni Düşünerek Geçirecegim Bebeğim Günaydın..

Günlerin Aydın Olurken Kalbin Bensiz Olmasın, Kalbin Benimleyken Bende Herzaman Seninleyim Biriciğim, Günaydınlar Olsun.

Ben sen
Çay kokulu sabahları seviyorum. Bir de sevdiklerimin, O uykulu, mahmur gözlerini.. G ü n a y d ı n . . .

inle hayal kurmayı öğrendim.Hadi gel tut elimi de hayallerimin gerçekleşmesine yardımcı ol sevdiğim GÜNAYDIN sevdiğim


Öpe öpe doyamadığım iki şey istiyorum biri sen biri de sana benzeyen.günaydın

Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, Günaydın; dost bağımın gonca gülü, Günaydın; Süreyya yıldızım, Günaydın: ay yüzlüm, Günaydın; canımın cananı, Günaydın


Sarılsak,Boynundan öpsem,Gülüşünü izlesem,Saçlarını koklasam,E birde karşılıklı çay içsek...günaydın

Bazı insanları asla senden çok sevmeyeceğim GÜNAYDIN


Gelmeyen “günaydın” mesajları, yalnız yapılan kahvaltılar, bugün de gerçekleşmeyen rüyalar. Yeni bir güne “günaydın…


Sensiz Bir Gece Daha Gözlerini Kıskanan Güneşin Doğmasıyla Bitti, Bugünüde Seninle Geçirmenin Ümidiyle Günaydın Aşkım…

Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce şimdi ise cennette,günaydın

Candan öte bir can varsa, sensin. Sen yanımda ol da gerisi sonradan gelsin. Sen yeter ki aşkıma karşılık ver. Başkaları ister sevsin, ister sevmesin. Büyük Aşkım, Günaydın

Sabahın Bütün Güzel renkleri Odana dolsun, hayatın tatlı, Günün aydın olsun sevgilim…


Günaydın bebegim bugünde herzamanki gibi muhtacım sana ,varlığına,kokuna..

Yaşanacak bütün senelerin üstünde Adın, Bütün Günlerin üstünde ise gözlerin yazılı sevgilim Günaydın Olsun Sana.

Ayrılık bu kadar yakar mı canı Canlar özlemez mi böyle cananı Görmediler benim gibi yananı Bilemezler çünkü sen tek benimsingünaydın

Her günün Ayrı Bir güzelliği Olsun yanında güne Gülerek Başla Sevgilim, Bugünde Seni Kıskansın herşeyim Günaydın.


Hiç kimsenin varlığını, senin yokluğuna değişmem… Bana kattığın hüznü bile seviyorum.. Ne zaman baksam aynaya, "Ah " diyorum " ah "… Onsuzluk bile yüzüme, ne de güzel yakışmış… Seviyorum seni, beni unutma… günaydın


Yaşanacak bütün senelerin üstünde Adın, Bütün Günlerin üstünde ise gözlerin yazılı sevgilim Günaydın Olsun Sana.

Merhaba Hayata Merhaba! Uyandım Aşkımın Adıyla Bu yeni Sabaha, Haydi Sende Kalk birtanem beni yalnız Bırakma :) Günaydın Aşkım Sanada

Bugünün sabah güneşi yüzüme vurdukça sanki sen bakıyormuşsun gibi geliyor bana güneş bile gözlerini kıskanıyor sevgilim bunu unutma. Günaydın AşkIm

Güneş kadar Aydınlık, Gözlerin kadar Güzel, Sözlerin gibi Kusursuz bir güne merhaba demek için tam zamanı Günaydın Sevgilim.

Günüme değer katana günümü anlamlandırana Günaydın:)

Biricik Sevgilim Seninle Başlaya Sevgim şimdi kocaman bir aşk ateşine dönüştü seviyorum seni. günaydın

Bugünde Gözlerimi Seninle Açtım hayata, Senin Adınla Baktım Evdeki her eşyaya, Adını Anıp Dinlediğim Şarkılarda Hep San varsın bebeğim yaşarcasına Günaydın Birtanem.

Bir sana bir de sabah uykusuna doyamadım günaydın…

Gerçek aşk"ı bilen kalp bir damIa suya bile hürmetle bakar.günaydın aşkım

Sana doğru bir kelebek uçurdum, dağları denizleri aştı seni buldu,yanağına ufacık bir öpücük kondurdu hissettin mi? günaydın bebeğim


Bir Rüyanın Gerçeğe Dönüştüğü En Tatlı halisin Sevgilim Günaydın

Bu sabah senin için aralandı gözlerim, bugün dahada büyük sana özlemim, zaten günden güne artıyor, herşeye değecek mükemmel sevgilim …GÜNAYDIN…

Yeni güne işle başladık bizde başka ne olur ki günaydın.


Öyle çok sevdim ki seni; kime anlattıysam yerinde olmak istedi. günaydın

Gülüşünü mutluluğunu kimse soldurmasın.günaydın

Hayat seninle güzel sevgilim, her sabah kalktığımda sen geliyorsun aklıma her yerde seni görüyorum gündüzleri, güneşte, bulutta sen, geceleri, ayda, yıldızda sen kalbimde içimde yüreğimde sen sen sen SENİ ÇOOOOOOOK SEVİYORUM CANIMM AŞKIMMM BENİMM GÜNAYDIN

Kelimelerin Anlamını Çoktan Yitirdiği Bir Zamandayım. Hayatımda Anlamını Yitirmeyen Tek Şey Sana Duyduğum Sevgidir. Günaydin Aşkim Seni Çok Seviyorum



Geçip giden günlere değil seninle gelecek yeni günlere hasretim sevg ilim.günaydın


BU SABAH DOGAN GÜNEŞ KADAR GÜNÜN AYDIN OLSUN AŞKIM..SENIN BENIM OLDUGUNU BILMEK DUNYALARA BEDEL.. günaydın

günaydın demenin zamanı geldi galiba yoksa sen daha o tatlı uykundan uyanmadın mı uyan uyan.....! uyanda ikinci güneşi tadına varsin herkes

eyy güzel insan kalk güne gülümse ki gün bizim için de güzel olsun


Günaydın geceleri rüyalarımın, gündüzleri hayallerimin Prensesi!

Kendime günaydın Sevdiklerime günaydın Yüreği güzel insan gibi insanlara GÜNAYDINNN

Yaşanacak güzellikler gözlerinde ki ışık gibi umut verici olsun. Umutların kalbin gibi temiz olsun. Temiz umutların seni huzurla doldursun. GÜNAYDIN.

Öpücüklerle Uyandırmak isterdim seni, Yanımda Olsan Sarardım O Nazik tenini, Seviyorum seni Sabahım Sensin benim Tek iLacım Günaydın AşkıMmmm

Yeni güne başlama sebebimsin; cennetin fragmanı gibi bana bakarak gülümseyişin. Mutlu Sabahlar Sevdiğim..!

Aşk kelimesini benim için tamamlayan tek kişi, iyi ki varsın, sensiz yapamam lafı külliyen yalan Günaydın Meleklerin En Hası..

Güzel bir bayan için, güzel bir gün ve güzel dilekler diliyorum. Günaydın Manolyam..!

Hava özlem koksa da, Şehirlerce uzakta, Güne senle başlarım, Aynı güneş altında.. İyi Sabahlar hayatım

Her bir rüyanın gerçeğini yaşamaya mı uyandım yoksa...sana günaydın demek için mi...

Aşk bir bakıştır.. ateşşiz bir yakış.. kalpten kalbe bir akıştır. günaydın aşkım..

İki çay söylemiştik orda, biri açık, Keşke yalnız bunun için sevseydim seni. Cemal Süreya günaydın

"Sen mavi giysen Ben denizi unuturum. Bırak gitsin gemiler İstediği yöne Sen benimle kal."günaydın

Hey sevgili... günaydın, günün aydın, sabahın iştahlı olsun, mutlu sabahlar sana.

Dur gitme söyIenmemiş sözIer var suskun dudakIarımda çığIıkIarımda hapsettiğim tomurcuk tomurcuk sevgiIerim , çatIamaya hazır yeni baştan yaşanacak sevdaIar, yüreğimde günaydınım…

Her sabah erkenden kalkıp Seni seviyorum.günaydın

Öyle bir seveceksin ki, yüreğinden kimse ayıramayacak. Ve öyle birini seveceksin ki, seni gözleriyle bile aldatmayacak.günaydın

Güzel yüzleri değil, güzel kalpleri sevin.günaydın

Bir hayal kursam içine seni koysam.Hiç gitmesen..Günaydın aşkım

Günaydın bebeğim, pozitif düşün bugün, önce gülümse sonra gül kahkaha at ve hatta, ve hatta katıla katıla gül korkma siyah renk gidecek önce günün pozitifleşecek Gökkuşağı gibi aynen renk renk bil ki 7 renkten oluşan renk beyazdır… ve gülmek bulaşıcıdır haydi, bulaştır!

Aç gözlerini rüyadan sonra ilk beni gör herşeyden önce al bu tatlı buse sanadır sana günaydın günaydın günaydın canım.

Günaydın hayat arkadaşım ruh ikizim güzel bir gün bizimle olsun dualarım sevgim seninle.

Sen benim canım, ömrüm, bir tanem, her şeyimsin. Günaydın TEK sevincim.

Bütün millet meydana toplanmış güneşin doğmasını bekliyor ama bilmiyorlar ki güneş meleğimin uyanmasını bekliyor

Sabahın Bütün Güzel renkleri Odana dolsun; Hayatın tatlı, Günün aydın olsun Sevdiğim.

Günaydın sabahımı aydınlatan güzel gözlü meleğim, bebişim.

Günaydın sabahımı aydınlatan Güneşim.

Dur gitme söyIenmemiş sözIer var suskun dudakIarımda çığIıkIarımda hapsettiğim tomurcuk tomurcuk sevgiIerim , çatIamaya hazır yeni baştan yaşanacak sevdaIar, yüreğimde günaydınım

Bir gün titreyerek uyanırsan biI ki resmini optüğüm gündür. Ama bir gün sebepsiz yere gözyaşların akarsa, biI ki öIdüğüm gündür.günaydın

Günaydın hayatımın anlamı günaydın içimin sönmeyen ateşi günaydın baş tacım. Günaydın güzeller güzelim.

Sen ki benim gökyüzüm aynı yerde batan doğan güneşim günlerimin ışığı gecelerimin yıldızı sen ki benim günüm haftam ayım yıllarım bir nefes gibi yanımda taşıdığım haydi uyan buğulu gözlerle bak bana benimde günlerime güneşler doğsun. Günaydın sevgilim bizim için hep günaydın.

Yüreğiniz kadar güzel olsun gününüz... Günaydın

Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim, sıcak nefesim, sevda bakışlım, her bi şeyim GÜNAYDIN sana

Bana kalkpsiz diyorlar doğru ama;Kalbimin sende olduğunu nereden bilsinler?günaydın

Günaydın yаtаğımdа rüyalarım işimde hülyalarım sоğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık, ılık damarlarımda аkаn can suyum günaydın

Bir gün gözlerimi açtığımda sadece sen ol yanımda, 1 gün değil her gün seni göreyim rüya gibi yanımda bebeğim, Günaydın.

Günaydın Dudağımdan Aslа Gitmeyen Neşe, Günaydın Dоst Kalplerde Açan Büyük Güneşe, Günaydın Yüreklerden Akan Sıcak Dizеlеr, Yürek Yangınlarına Su Göndеrеn Gözeler.

Yine sensiz uyandım. . Yine yorgun. . yinе yalnız ve yinе çаresiz. . Bebeğim. . Sеn gittiğin günden bеri sabahları iple çekiyоrum. . Vе о ıssız. . Karanlık gecelerden kurtulduğum şu an. . Şu saniyеlеr için. . Günaydın sevdiğim

Güneş mi Doğdu...Yoksa sen mi Gülümsedin... günaydın meleğim

Sevgilim, aşkım, umudum, yaşam kaynağım… günaydın! bügün de adını anarak hayaline bakarak uyandım… ve bugün de bi önceki günden daha çok kalbime sığmaz buldum seni…

Günaydın Dudağımdan Asla Gitmeyen Neşe, Günaydın Dost Kalplerde Açan Büyük Güneşe, Günaydın Yüreklerden Akan Sıcak Dizeler, Yürek Yangınlarına Su Gönderen Gözeler.

Geceleri uzaklara çığlık olur, sesim denizden çıkan yosun kokusundan keskin, sana özlemim, bu sabah sırf senin için aralandı gözlerim…. Günaydın canım benim.

Uykusuz gecelerimin sabahısın, bütün güzelliklerin adısın, sen benim kara sevdamsın.günaydın

Herkes meydana toplanmış güneşin doğmasını bekliyor, kalbin o kadar güzel ki sevgilim, herkes güneşin doğmasını beklerken, güneş ise senin uyanmanı bekliyor, günaydın sevgilim.

Bu Mesajı okurken Lütfen Yüzünü Yıkama! Neden mi ? Çünkü Öperek Yüzünü Yıkamak istiyorum Aşkım :) Günaydın Prensesim..

Seni seviyorum diyen sözlere değil, senin için ağlayan gözlere inan.günaydın

Sabah gözlerimi açıp seni izlemek, dudaklarına öpücük kondurarak uyandırmak isterdim aşkım… SENİ ÇOK SEVİYORUM… BİTANEMSİN…

Yere Düşen Yağmur Damlaları Kalbine Inecek Güneşi Engellemesin Güneş Bulutların Arasından Hep Sana Doğru Baksın GüneşGüzellikler Getirsin Günaydın.

Sevmek çay sevilmek şeker bizim gibi garibanlar çayı şekersiz içer, günaydın gariban dostum…

Her Günü Seninle Anıyorum Her Sabahı Adınla Bekliyorum her Mesajımı Sana Gün Ağrırken Atıyorum Şimdiki Gibi Günaydın Bebeğim

Ellerimiz uzak olsa da birbirinden, gönüllerimiz bir, şuan gözlerine bakamasam da güneşin ışığı avutur beni sensizliğimde, günaydın biriciğim benim..

Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın.

Ağlayan Gözlerime Işık Oldun, Tıp kı Yağmur Sonrası Doğan güneş Gibi, Seninle hayatım Gökkuşağı Gibi, Günaydın Sevgili…

Seninleyken Geceler Bile Aydın Geliyor Bana, Seninle hayatımda Hiç Batmayan Bir Güneş Var Sevgilim, Günaydınlar Olsun Dilberim..

Hadi takas edelim bir şeylerimizi. Mesela gülüşünden ver ömrümden al.günaydın

Rüyalarımın sahibi sensin, uykumdan uyanınca adın yankılanır odamda, sabah güneşi usulca doğarken, bu mesajı yolluyorum sana günaydın hayatmın anlamı.

Bugün Rüyalarımı Seninle hayata Geçirmek istiyorum neden mi? Çünkü Gördüğüm En Güzel Rüya Sensin bebeğim Günaydın :)

Sen Benim Canım Sen Cananımsın Sen benim Günüm Karanlık Sabahlarımı Aydınlatansın Günaydın Bebeğim..

Bugünde Adını yazıyorum Yollarıma, Bugünde Çiziyorum Güzel Yüzünü Kitaplarıma, Bugünde Seni Yaşıyorum benliğimle, Günaydın Sevgilim Biriciğim..

Her şey inanmakla başlar. Biz inanalım, güzel olsun yarınlar... GÜNAYDIN


Günüm o kadar çok bereketli olsun ki ben hep seni düşüneyim. Günaydın hayatım.

Anı yaşayalım, mesajlaşalım, ilk mesaj benden, sonrası senden, günaydın sana, güzel bir gün, güzel bir sabah, hadi bana eyvallah…

Gelmeyen “günaydın” mesajları, yalnız yapılan kahvaltılar, bugün de gerçekleşmeyen rüyalar. Yeni bir güne “günaydın

Günlerimin Biricik Aydın ışığı Bugün Gün Senin için Doğuyor Kalbimden Günaydın Bebeğim..

Aşık olamıyor musunuz? Sevgiliniz mi yok? Sabahları günaydın mesajları alamıyor musunuz? E ölün bi zahmet, ne diye yaşıyorsunuz.

Sadece Bu Sabah Değil Her Sabah Koynumda resminle uyanıyorum hayata Bebeğim Seni böylede sevdim, Günaydın birtanem.

Günaydın olur da görüşemezsek iyi günler ve hayırlı geceler…

Biz cayın yalnızlığa iyi gelen tarafını da severiz.günaydın

Yaşanacak bütün senelerin üstünde Adın, Bütün Günlerin üstünde ise gözlerin yazılı sevgilim Günaydın Olsun Sana.

Gözlerin, Bugüne öyle bir açki herşey istediğin gibi gitsin bebeğim Günaydın

Gözlerin, Bugüne öyle bir açki herşey istediğin gibi gitsin bebeğim Günaydın.

Bir gün daha başlıyor hayatımda, kısa bir gecenin ardından merhaba diyorum hayata ve hayatıma, seviyorum seni günaydın hayatımın tek gerçeği.

Öyle birini seviyorum ki..Ne anlatılması mümkün, ne de yaşanması.. Kalp atışlarımda saklı, bazen baktığım yerlerde..Bazen de tam içimde..Birini seviyorum ben,Sana benzeyen tam sen gibi..günaydın

Güzelliğin Bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri bugün seninle rüyalarımı süsledin, Seninle Güne Merhaba Dedim Günaydın Sevgilim.

Seviyorum seni, sözlerini, gözlerini, özlemini kısaca seninle olan her şeyi ve sabahları seviyorum sana günaydın demeyi.

Senden ayrı bir gün geçmez, seninle bir ömür bana yetmez, sana olan sevdam asla bitmez, günaydın gülçiçeğim

Günaydın güneşim, günaydın sana, bak adınla başlıyorum yeniden hayatıma, ismin yeter bu kalabalık dünyaya, günaydın diyorum sana aşkım hadi gel yanıma.

Sensiz her uyandığım sabah ölüm gibi gelir bana, hayalin gelince gözlerime, o zaman cenneti yaşarım sensizliğimde, günaydın sevgilim günüm aydın seninle

Bir Sabahı Bir de Gözlerini Özledim Sevgilim, Sensiz kaçıncı Sabahım Hatırlamaz oldu bedenim, dön artık sevgilim dön artık herşeyim sensiz başlayan güne, gün diyemem sevgilim GUNAYDIN herşeyim

Bana geri verebilirmisin? Kaybettigim yillarimi . .günaydın

Tüm güzelliklerin yaşandığı, sevgi dolu bir Gün olması dileğiyle.. Günaydın.

Yüzünüzden gülümseme kalbinizden umut eksik olmasın, gününüz aydın mutluluğunuz daim olsun.

Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan, gece mi yıldız yıldız saran, karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın

GÜNAYDIN sevgimin öbür adı GÜNAYDIN yüregimin mutlu yanı GÜNAYDIN özledigim zamanlardaki sıcak soluk VARLIĞIM YOKLUĞUM UMUDUM Uykusuzluguma eş soluk, şimdi günün aydın olsun. Ve her yeni günün yanında seni benim kadar çoooook sevecek koca bir yüregin olsun…!

Yaslan göğsüme sevdiğim, Benim gönlüm gök gibidir, açık deniz gibidir; Pas tutmaz benim içim yeryüzü gibidir.günaydın sevgilim.

Günaydın hüzün adası, ben duygu gemisi, sabahın ilk ışıklarıyla demir attım kıyılarına, hadi uyan aç gözlerini bak ne diyor gemideki ses; Seni Seviyorum.

Günlerimin ışığı Gecelerimin Yıldızısın Sabahlarımın Güneşi Gecelerimin Ay"ısın Sabahlarımın Günaydını gecelerimin Dumanısın Bebeğim Günaydın.

Gözlerin parıldıyordu. Buğulu camların ötesinde, yıldızlar ülkesinde. Gözlerin lem’ası vuruyordu beni. Sana sevdalanmak ümit veriyordu bana. Sen tıpkı bir elmas parçası ve ayak basılmamış bir gezegen gibiydin. Artık gezegenine girmek istiyorum. Hiçbir yaşam belirtisi olmadığını bile bile..Günaydın..

Unutma ! Hayal ettiğin kadar hayal , Gerceklestirebilecegin kadar gerceksindir..günaydın sevgilim

Sen güldüğün zaman çiçek olup açasım geliyor.günaydın bebeğim

Birini kaybetmek istiyorsanız onu çok sevin yeter.günaydın

Dünya unutursa dönmeyi, Rüzgar unutursa esmeyi, Aşıklar unutursa sevmeyi, Belki o zaman unuturum seni günaydın

Deliye hergün sevgililer günü; Seni deli gibi seven askin…günaydın

Mutlulukların peşinizi hiç bırakmadığı, üzüntülerin sizlerden uzak olduğu bir gün dilerim. Günaydın.

Öyle çok sevdim ki seni, kime anlatsam "yerinde" olmak istedi..GÜNAYDIN

Denizlerden kagit,yosunlardan kalem yaptim,her yere seni seviyorum yazdim,ama sen aptalsin,inandin,cünki ben seni sevmedim,sana taptim.günaydın


Her günün, bir öncekinden daha iyi olması dileğiyle, günaydın canım.

Insanlar hep birilerinin pesinden kosarlar, ama dönüpte kendi peslerinden kosanlara hiç bakmazlar.günaydın

GüI Bahçesinde Geçsede Ömrüm, İnan Senin Üstüne GüI KokIamam GüIüm, Seni KokIamak OIsada ÖIüm, İnan Uğrunda ÖImeye Değer Be GüIüm.günaydın

Seni seviyorum; elini kalbimin uzerinde hissettigim zaman, uzuntulerimi alıp onların yerine simdiye kadar kimsenin basaramadıgı o sıcaklıgı koymayı basardıgın icin.günaydn

Yarınlarımın Sıcak Sabahı, Sıcak Sabahlarımın Yarınlarısın.günaydın

Ayak ucumda basladi sevgi… …Simdi basimin tepesinde olusan bir dusunce yiginiyla bulutlardan asagi hizla dusuyorum, dua ediyorum parasutum acilsin.günaydın

Gozleriyle gozlerine goz koyanın, gozlerimle gozlerini oyarım. Gozlerini gozlerden sakın, gozlerin gozlerime lazım.günaydın

Seni ne kadar sevdigimi merak ediyorsan, yagan yagmurun her damlasını tutmaya calıs, tutamadıgın her yagmur damlası kadar seviyorum seni.günaydın

S£N ” Aldığım Nefes,Anlatamadığım Duygularımsın.”S£N” Gözlerimde Sakladığım S£VDAM!!!Kaybetmekten Korktuğumsun…”S£N” Yarınlarda Beklediğim ‘UMUT’,Gözlerime Dolan Fakat Akıtamadığım Yaşlarımsın.Günaydın

Beni bir dakika degil bir saniye degil bir saniyenin onda biri kadar sev… Bir yıl degil on yıl degil bin yıl mesut olurum.günaydın

Hasretini çekmeyi,, kapıdan dışarı ayak basarken, İçime doluşan o özlemle karışık duygularda bile sevdim seni.Günaydın bitanem

İyi geceler öpücüğünü geçtim, bana yüzlerce günaydın borcun var, sakın unutma.

Günaydın kalbimin içideki şarkılı ritmin sahibi.gözlerimdeki peri.Günaydın

Bu gece ruyama gir gizlice, beni sımsıkı sar op kokla iyice, son kez isyanlar savur, kufret guzelce ve sonra cek git kahrolası hayatımdan sinsice!..günaydın

Yeryuzunde biten her ask icin gokyuzunde bir melek aglar.günydın

Günaydın sevgilim, güneş ve mavi gökyüzü yoldaşın olsun, bugün rüzgarla dost, denizle sevgili ol. Uyan aklına geleyim, güneş olup sarayım, rüzgar olup okşayayım o al yanaklarını. Aşktanem..!

Çok sevgili, sevgililerin sevgilisi miniğim. Can parem, sevdiğim. Seni milyonlarca kez öpüyorum... aşk ile...günaydın

Güneştir dünyanın baharı Kıyamettir imanın baharı... Okumaktır aklın baharı Sevmektir kalbin baharı...günaydın



Çünkü sen ne zaman ‘günaydın’ dediysen bana, O zaman doğardı benim güneşim..Günaydın

Her gece, sonrasında başka bir gece Her gece, anlamsız bir bilmece Ve yine her gece aynı düşünce Seni Seviyorum.günaydın

Seni seviyorum.. Nasıl yoğun, nasıl ince.. Balığın oltadan kurtulması, Ben seni öyle seviyorum işte.. Yalanı yok bunun.günaydın


Annem tanïsa seni kesin severdi. Bana kalïrsa seni būtūn dūnya çok sever. Bende seni çok severim. Ama şu an konu bu değil çok õzledim..GÜNAYDIN

Aşk Esaretin Hakim OlduĞu Bir Tutkudur! Ya mahkum olursun yada .. #Gardiyan!!GÜNAYDIN

Gökyüzü güneş olsa da sensiz yine karanlıktayım Seni seviyorum Gözlerime bakabilir misin?Günaydın

Güneş ışığı kadar parlak kalplere ve kalbimi aydınlatan herkese günaydın.

Günaydın gül yüzlü cennet kokulu yarim.Her an her dakika aklımda kalbimdesin herşeyim


Ey yar nikah şahidine gerek yok ALLAH şahit ben seni çok seviyorum.Günaydın:)


Bu sabahın sana alışılmışların dışında tatlı sürprizlerle dolu bir gün getirmesini diliyorum.

Günaydın güzel uykusundan uyandırmaya kıyamadığım prensesim. Başucuna iki kelime bi not bırakıyorum: Senin için yaşıyorum. Öptüm yanağını hissettirmeden. Seni seviyorum.

Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıldız yıldız bezeyen karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın….

Bugün her zamankinden farklı birşey yapayım dedim ama olmadı.Yine sana aşık uyandım sevgilim.Günaydın.



Yere düşen yağmur damlaları Kalbine inecek güneşi engellemesin, Güneş bulutların arasından Hep sana doğru baksın sabah güzellikler getirsin Aşkıma! Günaydın


Gözlerini bugüne öyle bir aç ki,herşey dilediğin gibi olsun sevgilim..

Güzelliğin Gibi Gününde Aydın Olsun Günaydın Aşkım Sana Günaydın Sadece Sana.

Sabahın ilk ışıklarını koynuma doldurdum. Bekletiyorum. Gözlerinin kamaşacağı sabahlara uyanalım. Aydınlatsın bedenlerimizi.

Bir Rüyanın Gerçeğe Dönüştüğü En Tatlı halisin Sevgilim Günaydın

Doğan güne verilmiş en güzel hediyesin. Kocaman günaydın..


Günaydın benim sabahım. Bir güvercin olup konmak vardı pencerene, bakmak doyasıya gözlerine.. Öpüyorum bal yanaklarından varlığı aşk sevgilim 😍



Sevgilim,su gibi bahtiyar olsun sevgimiz, Günaydın



Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım.


Sen benim yıldızımsın, güneşim olduğun gibi, sen benim bitmeyen günlerimsin tıpkı bugün olduğu gibi, günaydın sevgilim günaydın benim en güzel günüm.


Günaydın hayat, günaydın bahar günaydın sevgililer, günaydın aşk, tebessüm eşlik etsin sevdalarınıza…


Uyanır uyanmaz geIirsin akIıma, bir güneşe bakarım birde duvardaki bana güIen fotoğrafına, benim için en güzeI gün seninIe uyadığım günIerdir sevgiIim, günaydın sana.




Her günüme adını yazdım, güneşim de sen ol yıldızım da sen sevgilim, günaydınlar.


Bir Rüyanın Gerçeğe Dönüştüğü En Tatlı halisin Sevgilim Günaydın.

Benim güneşim, bana günaydın mesajı atınca doğuyor sevgilim.


Oysa ki tek isteğim, sana günaydın dediğimde yanımda uyuyor oImandı… Seni seviyorum günaydın

Whatsapp Button works on Mobile Device only