popüler sözler facebook,popüler sözler tumblr

Popüler Sözler




Sevgilim nerdesin... Gecenin bak kaçı olmuş, ben hala aşkımıza nöbetteyim... Gözlerim dolmuş, içim burkulmuş... Ben senden hiç gidemedim ki hala

Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım.
Sol yanımı yokluyorum da her şeye inat hala senin için çarpıyor şuursuzca.
Bazen şarkılar bile Anlatamaz Aşkımı Sana, Ne Şiirler Anlam Bulur Ne Şarkılar Yanında Sevgilim.
Ne kadar seviyorsun dersen; “nar” kadar derim… Dışımdan bir ben görünürüm, içimden binlerce “sen” dökülür. -Attila İlhan-


Seviyorum hayatı Sen Olduğun Sürece, Her Gün Aydın Bana Güldüğün Sürece, Gözlerin yeter Güneşin yerine, Seviyorum Seni
Elimde denizde bulduğum bir midye var, denizden o kadar uzak ki tıpkı seninle benim gibi... Ama arada tek fark var o denize sen bana aitsin...
Sen Hayatıma Işık Değil Sadece hayatıma Gölge Olsun Beni hep Bir Adım geriye Attın Aşk Acısıylada Bunu Gösterdin..

Bazı insanlar dua gibidir: Görünmez ama dokunur sana, duyulmaz ama bırakmaz seni...İnsanlar, bir kitap ayracı ile ara verip daha sonra kaldığınız sayfadan devam edebileceğiniz kitaplar değildirler. hiç kimse bıraktığınız yerde bıraktığınız gibi kalmaz
Yolunu değiştirmeden devam ettiğin sürece, Ne kadar yavaş gittiğinin önemi yoktur .

Unut dedi,Öl deseydi acırmıydı böyle içim?


Kırık uçlu kalem ile aşk'ı çizmek gibiydi...; seni yaşamak.....kalem kağıdı harap ederken; sen kalbimde yaralar açtın hep


Ve aşk herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı.


Benim de ağır gelecek cümlelerim var da, söyleyecek acımasız bir kalbim yok.


Görmezden gelmeyi kim bulduysa yemin ederim harika bir şey yapmış.


İliski durumunuzu degistirecek birini degil. Hayatinizi degistirecek birini bulun:)


modası gecmeyen 3 seye ınanırım ... namus seref ve edeptır...!!!


Bilmediği için değil çok şey bildiği zaman susar bazen insan.


Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi. (İmam-ı Azam)


Eğer bir gün “çok mutluyum, hayat çok güzel” falan yazarsam, anlayın ki hesabım çalınmıştır.

Whatsapp Button works on Mobile Device only