kardeşe doğum günü mesajları-kardeşe doğum günü sözleri

kardeşe doğum günü mesajları-kardeşe doğum günü sözleri




İyi ki doğdun canım kardeşim seni çok ama çok seven candan seven kardeşin doğum gününü kutluyor.

İyi ki doğdun, iyi ki vermiş yaradan seni bizlere. Yıldırım gibi çaktın, güneş gibi açtın üstümüze. Söz oldun, mani oldun, saz oldun bestemize. Kutlu olsun doğum günün, nice mutlu senelere kardeşim.

Kalbinden sevgi, hayatından mutluluklar hiçbir zaman eksik olmasın. En mutlu günlerine erişebilmen dileğimle


. Senin gibi bir kardeşe sahip olmanın mutluluğunu yaşayarak, nice mutlu yıllara erişmeni dilerim.

İlk dünyaya gelişinde kıskanmıştım seni, kavga ettik didiştik ama bil ki hep sevildin mutlu yıllar canım kardeşim.

Kardeşlik sözlerde biten bir cümle değil kalpte atan bir sevgi çemberi olmalıdır. Seni seviyorum canım kardeşim nice nice yaşlara…

Yağmur kadar saf ve temiz, güneş kadar sıcacık, kar taneleri kadar berrak bir ömür geçirmen dileğimle. İyi ki doğdun canım kardeşim.


Hayat her zaman insanlar için fırsatlar verir. Bu fırsatları iyi değerlendirmek gerekir. Sen bana hayatın verdiği en güzel fırsatsın canım kardeşim. Ben her ne kadarda olsa böyle şeyleri anlatamasam da, sen bendeki yerini çok iyi bilirsin. Seni en kocamanından seviyorum. İyi ki doğdun nice mutlu yıllara kardeşim.


“Ne zaman hata yapsam, beni affetmeyi her seferinde bildin. Bundan sonra daha çok hata yapayım ve sen de affetmek için hep yanımda ol. Beraber büyüyelim. Doğum günün kutlu olsun canım kardeşim.”


Söz ile değil de, yürek ile olmalı tüm sevgiler. Sözden değilde, yürekten verilmeli tüm hediyeler. Doğum günün kutlu olsun biricik kardeşim.


“Sana alışana kadar uzun bir süre geçti. Kardeş olmak ne demek bunu ilk zamanlarda anlayamamıştım. Büyüdükçe fark ediyorum ki her zaman yanında olan demekmiş. Beraber nice senelere kardeşim.”


“Benim küçük kardeşim. Beraber üflediğimiz pasta mumları hiç eksilmesin önümüzden. İyi ki doğdun. Doğum günün kutlu olsun.”


“Canım kardeşim. İyi ki doğmuşsun da elimdeki oyuncaklardan başka sevgiyi de erken yaşta paylaşmayı öğrenmişim ben. Bu sevgiyi büyütebileceğimiz nice senelere.”


Biricik kardeşim. Dilerim ki yeni yaşın sana bir ömür boyu, sağlık, mutluluk ve huzur getirir. Hayatın başarı merdivenlerini, koşar adımlarla tırmanırsın. Yüzünden gülücükler, kalbinden mutluluklar hiçbir zaman eksik olmasın. Mutlu yaşlar.


“Ne sevinçlerimizi ayırdık seninle ne de üzüntülerimizi. Biraz mecburiyettir aslında kardeş olmak. Yine de mecbur kaldığım en güzel şeysin sen. Beraber nice yaşlara.”




Whatsapp Button works on Mobile Device only