hayat acimasiz sözler,acımasız sözler resimli

hayat acimasiz sözler,acımasız sözler resimli


Sevgi ruhun güzelliğidir. (Augustinus)
Anladım ki; benim içimi cız ettiren, ona vız geliyor.

Aşk; sandığın kadar değil, yandığın kadardır.

Bazı yıkılışlar daha parlak kalkınışların teşvikçisidir.

Gönül kimsesiz yapamaz sevebileceği bir dost arar. Taşın kalbi yoktur ama onu bile yosun sarar.

Ayrılık, sevdanın merhemi olduğu gibi öfkeyi de kini de azaltır.

Bir bavul dolusu cümle var defterimde. Yara bandı tutmayacak kadar derin tümcelerim. Sen yollarına 29 harfle acı döşeyen birine, yara değil de yar diyebilir misin?

Aci çekmeyenler, baskalarinin aci çekebilecegini akillarina bile getiremezler.

Çocukken koIumuzu ısırarak yapardık saatIeri. Sanki o kadarcıkken biIe, zamanın canımızı yakacağını anIarmış gibi.

Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim. Bana bir adım gelene ben on adım giderim. Dinle cici kız dinle! Zannedersin ki serseriler ağlamaz.

Utanmasalar, kursağımızda bıraktıkları hevesi Ϧile dönüp geri isteyecek insanlar var.

 
acımasız sözler



Yanlış insana misafir olduysan; kalmayı değil, kalkmayı bileceksin

Toplumda hep itişiriz sanmayınki biz buna meyilliyiz, biz sadece sevdiklerimizin eseriyiz

Tatlı dilin benim olsun. Sensiz geçen yüzyıl değil seninle geçen bir gün benim olsun sevgilim.

Whatsapp Button works on Mobile Device only